Prisvärda actioncams?
-
Re: Prisvärda actioncams?
Äger Contour Roam I och jag har inte haft problem med den - har utsatt den för en hel del mer än Airsoft dessutom.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
-
Re: Sv: Prisvärda actioncams?
Dessutom ifall att du skulle lyckas spräcka glaset så finns nya att köpa för inte mycket pengar alls. O väldigt lätt att byta.
Bara skära ut lite plexi och sätta fram på linsen om du är orolig. Inte säkert att det ens behövs. Sen sidorna bör inte vara någon fara - men du kan klä in med camowrap. Kommer ge bra skydd och se bra ut.
Jag hade aldrig valt en Gopro. Aldeles för bulkig och omöjlig att montera på sidan av hjälmen. Viktiga punkter och jag gissar på att det är huvudanledningar till att flera riktiga förband valde contour.
Sony har en fin actionkamera också kan jag tipsa om!
16 februari 2014, 18:59:
Bara skära ut lite plexi och sätta fram på linsen om du är orolig. Sen sidorna bör inte vara någon fara - men du kan klä in med camowrap. Kommer ge bra skydd och se bra ut.
Jag hade aldrig valt en Gopro. Aldeles för bulkig och omöjlig att montera på sidan av hjälmen. Viktiga punkter och jag gissar på att det är huvudanledningar till att flera riktiga förband valde contour.
16 februari 2014, 18:59:
Bara skära ut lite plexi och sätta fram på linsen om du är orolig. Sen sidorna bör inte vara någon fara - men du kan klä in med camowrap. Kommer ge bra skydd och se bra ut.
-
Låter inte dumt, blir att införskaffa en i framtiden då. Såg att ebay hade inte så pjåkiga priser.