Liten ryggsäck med molle
Re: Liten ryggsäck med molle
Tackar Hellfox! 

det var så lite så. 

-
Jag har kört Camelbaks militära vätskesystem sedan 2006, både till träning och airsoft. De har alltid funkat, aldrig läckt. Jag har haft ett antal av deras blåsor och alla har alltid funkat. Rekommenderar Camelbak till alla. Jag fattar inte dem som köper kinaskit, ffa inte när det gäller viktiga saker som vätskesystem exemelvis. Hur kul är det när vätskesystemet läcker i väskan och blöter ner allt?
Vet du vilken modell som passar bra i TT Essential Pack? Vad jag kan läsa av dimenssionerna verkar alla gå ner, men nån kanske har bättre form för att passa i ryggan?
Lag: [saft] och [STAG]
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Just gällande mollebackpacks för fästande på västen, har jag nu funnit FLYYE MBSS Hydration backpack.
Har molle på ryggsidan och sett bilder på då den är vävd in i PC:s.

Har molle på ryggsidan och sett bilder på då den är vävd in i PC:s.

"Alla orkar alla vill! Fram med batongen och sprättä med spägän!"
-
Liten ryggsäck med molle
Deras long neck reservoarer funkar i nästan alla ryggsäckar. Eller Mil Spec Antidote Long som de heter nuförtiden.
Tycker det är ett bra ämne, så har sökt runt lite de senaste dagarna. Viktigast gör mig är en låg profil, som klarar minimum man behöver för 24 h(mat, vatten + ev. småprylar), samt att den finns i trevliga nyanser. Slänger ut lite förslag utöver de redan nämnda som passar dessa kriterier.
-Kifaru E&E
-HSGI M24P PACK
-PIG gRUNT Modular Pack
-First Spear ECP
-Gerber Evader(som inte verkar tillverkas längre).
-Kifaru E&E
-HSGI M24P PACK
-PIG gRUNT Modular Pack
-First Spear ECP
-Gerber Evader(som inte verkar tillverkas längre).
"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch
Huvudsaken att man har en bra 1/2 dag ryggsäck som bar på dom viktiga sakerna, vatten, mat, och nått annan böss till och det. 
Och sen är det vilken typ av Väst modell eller Sele som passa till det.

Och sen är det vilken typ av Väst modell eller Sele som passa till det.