Ska du ha en bra klassisk RRV så är Eagle Ind egentligen det enda riktiga valet i min mening.
Vill du dock ha inbyggda fickor så föreslår jag dom som började med det, nämligen HSGI (deras Wasatch och Weesatch) som du ska titta på.
Weesatch:en är en aning mindre än Wasatch-modellen.
Ja alla dessa 3 kostar en del, men dom kommer hålla för evigt, ha ett högt återsäljningsvärde samt har livstidsgaranti.
Köp kvalité, gråt en enda gång. Köp billiga kopior, gråt en sjuhelvetes massa gånger.
Om du vill ha en billigare historia så finns visserligen Blackhawks CRCH (köp då inte en ny utan en från ~2004-2006, då var Blackhawk fortf. ett märke med kvalité).
Detta är min åsikt baserade på alla dessa nedrans år som jag har köpt på tok för mycket Cordura Nylon. Jag har ägt flera bra kinakopior men dom har alltid gått sönder, haft dålig passform eller haft en gravt ful och kass finish. Så låt oss inte vandla även denna tråden till en Kina vs RS tråd. I slutändan så är det din plånbok och din känsla som ska spela roll när du köper, betänk bara att oavsett vad så är detta en dyr hobby, tro inget annat.

"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"
"Pain is temporary, chicks dig scars"