Tjenare.
Jo jag har ett problem, de är så att jag vill köpa en sak från usgruntgear i usa, tyvärr så skickar dom inte till Sverige. Jag har redan mailat dom och frågat om dom kan göra ett undantag men fick ett otrevligt nej. Så de jag undrar är hur ni andra brukar göra? Och om de är någon som har en godvän eller släkting som kan tänka sig vara mellan hand?
//G
Beställa via person i staterna.
Beställa via person i staterna.
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
-
Re: Beställa via person i staterna.
Skaffa en postbox i staterna.
- HrodgarHippie
- Hippie
- Lag / förening: Cannibal Hippies
- Aktiv sedan: 2004
De där verkar ju vara en riktigt bra lösning
är de någon som testat detta?

"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
Inte testat det själv men ska man gå på vad som sägs på div forum på nätet verkar de vara riktigt bra att ha att göra med. Verkar varit med några år och inte hittat något direkt negativt om dem på ett par snabba sökningar så funkar nog rätt smärtfritt.
Kolla runt en del och de verkar bra. Nu testa jag iaf. Får se hur de går.