Ground Branch (SPEL)

Allt mellan himmel och jord som inte rör airsoft direkt. Keep it clean.
Kryptonite
Inlägg: 21
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:20 pm

Ground Branch (SPEL)

Inlägg av Kryptonite »

Tjenare!

Var riktigt längesedan jag skrev och var aktiv här men jag hittade ett spel som jag fatta tycke för och undrar ifall det finns några andra här inne som hade velat testa detta.

Titel: Ground Branch

Finns på steam och jag länkar en video så ni får ett första intryck av det.

Hör gärna av er ifall det finns ett intresse av detta.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=iE-Wk3Cllek
Discord: https://discord.gg/JkmUb82G

Over and out!

Användarvisningsbild
opal
Inlägg: 22
Blev medlem: tis jul 17, 2012 12:31 am

Re: Ground Branch (SPEL)

Inlägg av opal »

Detta spel har vapenhantering och modifiering som inget annat. rekommenderar starkt.
har spelat det mycket, mest pvp. Spelet är i alfa så det är en del saker som inte är klart.
Pros:
1. Placera attachments var du vill på rail.
2. Momentan och dubbel klick to toggle keybinds för lampa och laser. (Lampa är väldigt användbar och behövs för iff)
3. Bra NVG gamelpay med ir laser. (och ir iluminator men den är inte riktigt implementerad än)
4. Ställbar ljusstyrka på alla sikten. (går till och med att sätta default i menyn så man inte måste börja varje game med att ändra.)
5. Häftig implementering av variabla sikten, både rds + magnifyer, lpvo och både piggyback och kantade backup sikten.
6. Alla grepp har en egen grepp stil. thumb over bore, beer can, eller nåt däremellan.
7. Gear och mer gear! definitivt bästa tactical barbie simulator jag känner till.

Cons:
1. Dumma bottar. pve är kul i början men har inte så bra replayability. (work in progress)
2. PvP är väldigt svårt. väldigt minimal hud och snabb ttk. man vet inte vart man tar eld från ibörjan, (inte för alla men jag älskar det.)
3. När man inte kan kartorna och vet ungefär vart man ska kolla efter objective/fiender så är det lätt att tappa bort sig och virra runt till tiden går ut.
4. inte jätte stor player base.
5. Lätt värst. Detta spels gunplay/customisation kommer att få alla andra spel att kännas som skit i jämförelse.

Ha det gött!

Skriv svar