En låda som alla andra, dock så fick jag inte med manual, kulor å diverse papper som brukar följa med vid köp av AS-vapen. Men men, ingen större förlust.

Magasinen känns väldigt stabila och har en bra finish. Dock försvinner nog färgen väldigt snabbt på utsatta ställen.

Intryck:
Detta är min andra glock och har inte riktigt hunnit att testa denna än men än så länge är jag rätt nöjd. Den känns stabil och finishen är väldigt trevlig, likaså på magasinen.
Tyngden är helt ok, och vad jag läst så ska den ligga väldigt nära en RS.
Riktmedlen är helt ok och mag-releasen fungerar utan bekymmer. Magasinen faller lätt ur och glider i utan problem.
Det finns en extra säkring på pistolen, inte bara den på avtryckaren utan denna sitter där jag tror serie-nr brickan är placerad. Man trycker den framåt för att låsa avtryckaren, dock kommer den aldrig användas då i strid så kommer den glömmas bort eller vara för besvärlig att osäkra.
Har läst att färgen på både manteln och magasinen skavs bort rätt lätt på utsatta ställen, tex när man drar pistolen ut hölster.
Markings finns (se bilder), dock inte korrekta och ytterpipan är gängad på insidan så man kan skruva dit en adapter och sedan en dämpare om man vill.
Några saker som jag upplevt hittils är att man måste ställa hop'en till max för att kulorna inte ska rulla ur pipan, ett nytt gummi kanske?
En annan sak är att avtryckaren inte tar fören man tryckt in den ca 8 mm, därefter får man motstånd på ca 2 mm. Kanske bara är jag som är kräsen för att jag har ett underbart trycke på min RS bössa

Sen är avtryckaren väldigt plastig och det både känns och låter när man kramar den.
Manteln behöver nötas lite för få den där skarpa smällen när den släpps från bakre läge.
Jag måste säga att jag gillar känslan i WE's glock för vikten, finishen och kicken är väldigt trevlig. Den är rapp och smäller rätt så högt. Dock när jag jämför WE med KSC's glock 17 så känns KSC'n mer bearbetad.
Jag hade aldrig problem med min förra glock och den kändes som att den skulle driva på väldigt länge. Men utseendemässigt så är WE bättre.
Nu ska det spelas och testas prestanda för att få en klar uppfattning om denna picka.