Jag skulle vilja byta ut några delar på min M4A1 och undrar ifall det är möjligt!
Jag skulle vilja byta ut handguarden, men efter som batteriet sitter där inne så undrar jag ifall det är möjligt!
Och jag skulle gärna vilja byta ut stocken mot en metall stock. Alltså att själva ''röret'' stocken sitter på skulle vara i metall.
Var är det du vill byta ut handguarden till? exakt lika dan eller ett RIS/RAS i metall?
Det går men beror på måtten osv, och ja det finns buffer tubes i metall.
Jag skulle gärna vilja kunna sätta på ett handtag, men går det sådana handguards i Sverige?
Är det svårt att dra kablarna till stocken? Och går det att köpa ett sådant ''rör'' som stocken sitter på i Sverige?
Jag har ungefär spelat i en månad också. Ett bra tips, är att läsa allt du kommer över. Här på forumet t.ex, finns oändligt med trådar att läsa som berör det mesta. Google är din andra vän!
Det finns bl.a. en lista med återförsäljare och en med betyg om butikerna. Läser du där, så hittar du dem butikerna som andra handlat ifrån och anser seriösa.
Är det bara ett handtag du är ute efter kan du köpa rail till den som skruvas fast undertill. Finns i alla välsorterade butiker, och länkar till butiker hittar du i Återförsäljardelen här på forumet. HK står för hong kong. De flesta asiatiska butiker ligger där. På samma gata dessutom, sägs det.