M92F magasin

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
crilleminer
Inlägg: 4
Blev medlem: mån sep 17, 2018 5:11 pm

M92F magasin

Inlägg av crilleminer »

Tja, jag är ganska ny till hela konceptet av gasdrivna pistoler. Så jag undrar vart man kan hitta magasin till en: tokyo-marui m92f biohazzard samurai edge gbb. Finns det liksom några speciellt bra hemsidor eller liknande med bra priser. Medans man ändå skriver så kan jag också fråga om det finns Co2 magasin till samma pistol.

Pettsson
Inlägg: 42
Blev medlem: ons maj 09, 2012 9:12 pm

Re: M92F magasin

Inlägg av Pettsson »

Står massor med matnyttigt för just nybörjare i nybörjardelen här på forumet. Läs lite där så får du svar på dina frågor.

LiquidSnake
Inlägg: 135
Blev medlem: mån maj 14, 2012 7:25 pm

Re: M92F magasin

Inlägg av LiquidSnake »

Den pistolen kommer dessvärre inte att klara av co2-magasin.
Om du ska köpa magasin till den så rekommenderar jag dig att köpa Tokyo maruis original, då dessa håller bäst kvalité.
Vet inte huruvida det finns i lager hos någon svensk återförsäljare eller ej, men annars så kan butiken du väljer garanterat beställa det åt dig.
Annars så kollar du webbutiker utanför Sverige, tänk bara på att om du importerar utanför EU så tillkommer tull, moms och en administrativ avgift.

Det du söker är
Magasin till Tokyo Marui m92f / m9

WE, SRC och KJW ska också passa, men håller långt ifrån samma kvalité som Marui.

KSC/KWA är inte kompatibla med Tokyo Marui.

Skriv svar