Nybörjare vapenkit

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
victorgreat4
Inlägg: 6
Blev medlem: tor nov 01, 2018 7:04 pm

Nybörjare vapenkit

Inlägg av victorgreat4 »

Eftersom jag förlorat massa pengar på bitcoin och amazon aktier så letar jag efter ett schyst "kit" eller bra airsoft som håller och lite extra tillbehör till det bästa priset som går.

Har ni någon erfarenhet av dessa vapen som dem har prisnedsänking på?




https://www.tacticalstore.se/se/art/cyb ... rd-kit.php

https://www.tacticalstore.se/se/art/col ... tpaket.php

ohman
Inlägg: 1687
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Nybörjare vapenkit

Inlägg av ohman »

Ett tips för att spara pengar är att inte handla i Sverige.
Kolla på taiwangun.com och gunfire.pl båda i polen.
Även med tillagd kostnad för frakt så blir det avsevärt mycket billigare än att köpa något här. Inom EU, så ingen extra tull eller moms tillkommer.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Mina affärsredovisningar

victorgreat4
Inlägg: 6
Blev medlem: tor nov 01, 2018 7:04 pm

Re: Nybörjare vapenkit

Inlägg av victorgreat4 »

Tackar! Dem har ju också redig med rabatter nu!
Mvh VIctor
Senast redigerad av 1 PFT Hagbard, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: Citering av inlägg direkt ovanför.

Användarvisningsbild
Dooxy
Inlägg: 29
Blev medlem: sön nov 18, 2012 8:16 pm

Re: Nybörjare vapenkit

Inlägg av Dooxy »

Få tillgång till airsoft börsen här på forumet. Köp mycket begagnat! Det finns många personer här som säljer svin fina bössor. Som har ett nyvärde på kanske. 6000kr med uppgraderingar, men ett andrahandsvärde på cirka 2000kr. Tips är att du åker hem till personen och provar bössan. Det finns också folk här som säljer paket lösningar. Dom har tröttnat på arisoft och säljer uniform och hela kittet. :D

antonanton
Inlägg: 11
Blev medlem: sön jun 21, 2015 9:20 pm

Re: Nybörjare vapenkit

Inlägg av antonanton »

Om du ska köpa något nytt och driftsäkert så köp en Cyma AK för minst 150 eurosar nypris på taiwangun. M4or har en tendens att gå sönder lättare när det kommer till aeg 8-)

Skriv svar