Första vapen till en Nybörjare.

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Bodeland
Inlägg: 2
Blev medlem: mån jul 02, 2018 5:27 pm

Första vapen till en Nybörjare.

Inlägg av Bodeland »

Hejsan alla glada! Vill bara säga detta innan ni kommenterar. Jag kommer ej att medverka på matcher utan mitt syfte är mer inriktat på prickskytte.

Nu till frågan. Vilken sniper rekommenderar ni? Vill ha nånting som är konsekvent och med hyffsad kräm i. Har kollat runt lite på olika och har fastnat för 2 stycken. Priset ligger på detsamma runt dom men vill veta vad dom erfarna rekommenderar.

Tokyo Maruio VSR-10 Pro Sniper eller Swiss Arms M24 SAS 04


Tack på förhand.

Pettsson
Inlägg: 42
Blev medlem: ons maj 09, 2012 9:12 pm

Re: Första vapen till en Nybörjare.

Inlägg av Pettsson »

Kolla runt på nybörjardelen här på forumet. Där står all tänkbar information du behöver.

Bodeland
Inlägg: 2
Blev medlem: mån jul 02, 2018 5:27 pm

Re: Första vapen till en Nybörjare.

Inlägg av Bodeland »

Kollade igenom en del och hittade inte direkt nånting nytt i år, kanske va otydlig om det i inlägget. Vill veta va folk tycker om dom 2 jag sa, ena eller andra :D

FabianP
Inlägg: 178
Blev medlem: fre jul 05, 2013 7:29 am

Re: Första vapen till en Nybörjare.

Inlägg av FabianP »

Om du inte ska spela o bara köra prickskytte är det väl roligare med ett luftgevär. Annars tycket jag vsr10 är bra.
Lunar
LosPrimosLocos

Faffnr
Inlägg: 16
Blev medlem: tor sep 07, 2017 7:55 am

Re: Första vapen till en Nybörjare.

Inlägg av Faffnr »

novritsch ssg24 om du är sugen på sniper :)

slimz
Inlägg: 59
Blev medlem: mån okt 22, 2012 7:12 pm
Aktiv sedan: 2012
Ort: Stockholm

Re: Första vapen till en Nybörjare.

Inlägg av slimz »

ssg24 om du gillar att vänta och bli besviken.
Vsr 10 eller srs är betydligt bättre då ssg24 har haft mycket problem på sistone med kvalitets kontroll.

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Första vapen till en Nybörjare.

Inlägg av ohman »

FabianP skrev:
tis jul 03, 2018 6:57 am
Om du inte ska spela o bara köra prickskytte är det väl roligare med ett luftgevär.
Det Fabian påpekar ovan stämmer bra. För prickskytte så kommer du ha roligare med ett luftgevär.

När det gäller airsoft-snipers så har du knappt några som uppfyller dina önskemål direkt ur lådan. SRS möjligen, men då ligger du i en helt annan prisklass.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar