Köpa i butik eller online?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Användarvisningsbild
mehailz
Inlägg: 295
Blev medlem: lör aug 11, 2012 9:08 am
Lag / förening: ODA-036
Aktiv sedan: 2009
Ort: Jönköping

Re: Köpa i butik eller online?

Inlägg av mehailz »

Tycker de själv är svårt med röda stjärnan, både i butik och på hemsida då hälften av allt intressant är alltid slutsålt.

Stödjer själv gärna lokala butiker, speciellt när det kommer till bössor, men gear är oftast något man får jaga världen över för att hitta just det man själv vill ha :P

Poyjs
Inlägg: 65
Blev medlem: tis maj 15, 2012 5:33 pm

Re: Köpa i butik eller online?

Inlägg av Poyjs »

Hex: Alla har vi ju varit i en butik där man tänkt " här inne har dom ju koll på ... " ja vad man nu vill köpa, men som du säger mött en personal som ser ut som en fågelholk och fattar nada. Det helt klart otur och alla är inte födda till servicemind i sina jobb ;)

Jag anser dock att det är viktigt att stödja sin svenska ÅF, och faktiskt när det gäller lite viktigare beslut som att inte veta vilken bössa, kängor eller annan mer personlig passform på utr är det ju A-O att åka till en ÅF och testa känna klämma dricka kaffe stjöta skit- känslan som är viktigt tycker jag.

mehailz: Jag håller med, kan sj bli frustrerad när man hittat det där EXAKTA saken man vill ha eller som passar PERFEKT till sitt kitt osv,,, nä då är det slut. Men jag vill bibehålla min tes om att fortsätta stödja sin ÅF i landet, då ger man dom större möjlighet att kunna fortsätta sin verksamhet, ger dom mer stöd/möjligheter att faktiskt kunna ligga på ett större och bättre lagersaldo. Det är så jag tänker iaf :)

Jag handlade uteslutet förr från utlandet, men insåg nu på senare år att man kan ju stödja dom i sitt egna bo och därmed få en bättre kontakt och ett lika brett utbud som utlandet, sen vist.... det är inte billigt. Men vem fan spelar Airsoft för att det är billigt ^^
****** skrev: och vad är AEG för nått och har min airsoft det?

Skriv svar