Utrustning är inget problem, men sen då...?
Utrustning är inget problem, men sen då...?
tror jag har koll på det där med utrustning, men nu letar jag efter airsoft möjligheter i Västmanland men har inte hittat något, vart ska jag söka för att hitta event? Finns det någon här som har en länk eller namn på något? Bor i Västerås men lite längre bort går ändå.
-
Re: Utrustning är inget problem, men sen då...?
Brukar vara spel i skultuna lite då och då.
Annars är det ac paintball som är närmast
finns event på facebook om det!
Vill du åka längre så finns klacken samt skeppartorp som ligger i sthlm och rats i södertäljeså några banor finns runtomkring västerås.
Är du helt ny i gamet?
Annars är det ac paintball som är närmast

Vill du åka längre så finns klacken samt skeppartorp som ligger i sthlm och rats i södertäljeså några banor finns runtomkring västerås.
Är du helt ny i gamet?

Systema ptw supermax 2012 eagle eye 416
Systema ptw max 2008 byggs om till en bcm bössa
Tokyo marui m&p9 nova kittad
Tokyo marui glock17 Zev kittad och custombygg av seamaster
Systema ptw max 2008 byggs om till en bcm bössa
Tokyo marui m&p9 nova kittad
Tokyo marui glock17 Zev kittad och custombygg av seamaster
helt ny, skrev PM om du har lust att hjälpa mig lite mer, du verkar ju bo i västerås och vet vad som händer
-
Finns lag som kör privata spel. Kolla runt på kontakt sidan. Sen köra det spel på paintball kulan ut mot Eskilstuna också.
My idea of "help from above" is a sniper on the roof.
Wiseguys-banan finns också, men det har inte varit mycket spel där i år.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
AirsoftSverige-forumet är ett bra ställe annars. 
Skämt åsido, lite generella tips på var du ska titta här på forumet: Det finns en avdelning som heter "Kontakt" där du kan söka efter andra spelare och lag. Det finns även en underkategori där lag och föreningar presenterar sig. Sen har du forumsdelen "Evenemang" som är indelad i landsdelar och där kan du se vad som händer där du bor, under förutsättning att arrangörerna utannonserar spelen där förstås, men det gör många.
Lycka till!

Skämt åsido, lite generella tips på var du ska titta här på forumet: Det finns en avdelning som heter "Kontakt" där du kan söka efter andra spelare och lag. Det finns även en underkategori där lag och föreningar presenterar sig. Sen har du forumsdelen "Evenemang" som är indelad i landsdelar och där kan du se vad som händer där du bor, under förutsättning att arrangörerna utannonserar spelen där förstås, men det gör många.
Lycka till!