batteri

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
pingisbollen

batteri

Inlägg av pingisbollen »

Tjena alla goa å glada ! jag ska ge mig in i pang pang leken tänkte jag . Men de är så att jag beställde fel extra batterier . så de ända jag har är dom jag fick med. DR NI-MH 2/3A1200MAh 9.6 vet nån ungefär hur långt ett sånt räcker ? tänkte om jag klara mig en halv/hel dag på de eller om man ska vänta med att spela tills man har extra ?
Tack på för hand Mvh Niklas :D

kawa

Re: batteri

Inlägg av kawa »

Beror på hur och var du spelar. Mitt NiMh 1200mAh 8.4V har än så länge aldrig dött på speldagarna. :)
Något som inte låter lågiskt förrens man tänker efter är att semiauto tar mer batteri än full auto
bra memes

pingisbollen

Inlägg av pingisbollen »

Ah okej sweet. Ska ju lira mitt första game på klacken. Hoppas de blir nice :p

kawa

Inlägg av kawa »

Fan va kul, då ses vi på lördag 8-)
bra memes

pingisbollen

Inlägg av pingisbollen »

De ändå är väl vart kan man få tag i banden ? är de bara köra en tyg butik . eller är de nått spec ? :oops:

Marcules

Inlägg av Marcules »

Om du menar lagbindlarna i rött och gult så ja, du kan ta lite random tyg om du vill. Annars finns det kardborre band i de färgerna hos röda stjärnan . Eller så löser man det på något annat sätt. Huvudsaken är att man ser vilket lag du tillhör, inte hur du har löst det.
-:Skogsfrisk:-

kawa

Inlägg av kawa »

Jag köpte lagkaptens bindlar i gult och rött men dem lyser verkligen i skogen, rekommenderas inte. Jag brukar använda tejp jag snodde från jobbet och kan bjuda på det om det behövs. :)
bra memes

pingisbollen

Inlägg av pingisbollen »

Fan va grymma ni är ! Jag ska på skatt jakt imorgon se om jag hittar nått :P Hoppas jag bara hittar rätt i klacken bara XD och att de är ok om man inte har "camo" kläder har bara en grön tröja å ett par mörkblå blåbraller :P

kawa

Inlägg av kawa »

Jag har spelat ett par månader och inte köpt nått camo :D Bössor är roligare att köpa 8-)
bra memes

pingisbollen

Inlägg av pingisbollen »

Sweet :twisted:

Skriv svar