Matnings problem

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Quilles

Matnings problem

Inlägg av Quilles »

Hejsan.
Har en polare som har problem med matningen av kulor på sin specna arms och han undrar vad det kan vara för fel. Det är typ varannan kula och ibland inget.
Jag sa att det var hophuset som skall bytas men han ville ha er expertis med.

Wiggen

Re: Matnings problem

Inlägg av Wiggen »

Vad är det för mag han kör och har han testat med olika mag?
Börja med att testa det som är billigast och enklast att byta, testa även om maggen han använder fungerar i någon annan bössa.
"I've got a bullet here with your name on it, and I'm gonna keep firing until I figure out which one it is!"
PostNord FAQ
Hjälper gärna till med dina paket/brevfrågor, tveka inte att PM:a mig.

Marcules

Inlägg av Marcules »

Är bössan ny eller har det fungerat tidigare? Är nåt med pipa, hop up eller gummi bytt? Är hop up och pipa uttagna ur bössan och sen insatta igen? Matar maggen i någon annan bössa? Vad använder han för kulor?
-:Skogsfrisk:-

Quilles

Inlägg av Quilles »

Den är 2 månader gammal. Inget med pipa eller hoppen som är bytt allt orginal. Alla magg matar bra i två andra bössor. Han tog ut pipan när han bytte fjäder på quick spring och satte i den igen. Dock aldrig av plockad. Han använder asg bio kulor 0.25g

ohman

Inlägg av ohman »

Prova andra kulor också. Det kan vara så att den är lite extra finkänslig. Annars byt gummi som steg två.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar