Är helt ny här och sitter just nu och kikar på vad som förhoppningsvis ska inhandlas inom en snar framtid. Efter att ha sökt runt på internet i två dagar nu så har jag bara kommit fram till tre saker; jag vill börja med airsoft, ha en Cyma 045a och utrustning riktad mot PMC. Har därför funderingar som jag gärna skulle vilja ha era åsikter och tips angående.
1. Hur är Cymas AK74-magasin (150 kulors midcap)? Håller dom för normalt användande? Matar dom bra och ramlar det ur en massa kulor när man tar ur magasinet ur vapnet?
2. Såg att vissa magasin var mer böjda medan andra nästan var helt raka, är båda typer något som används på riktigt och vilka använder vad?
3. Har ni några tips på stridsvästar med fickor för AK-magasin som skulle passa till en PMC-utstyrsel? Är ute efter en tan- eller grönfärgad som kostar max 1500 kr.
4. Tänkte köpa 2 st http://www.rodastjarnan.com/airsoft/air ... type-20637 till bössan vilket jag tycker borde räcka för en dags spel oavsett yttertemperatur. Fungerar dessa batterier bra och har ni några tips på en bra laddare?
5. Vill ha en halvmask som skyddar nedre delen av mitt ansikte och skulle vilja veta om ni har några erfarenheter av dessa som kan tänkas passa en PMC? Tyg, galler eller plast spelar ingen roll bara det är något som fungerar bra och kanske används på riktigt.
Tack på förhand.