Fråga om trim

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
ohman

Re: Fråga om trim

Inlägg av ohman »

Sidearm - nej tanken är att denna ska ha lågt trim så du har något att försvara dig med när folk är för nära för ditt primära vapen. Undvik att köpa något som skjuter hårdare än 100 m/s

Sniper är generellt sett ett väldigt dåligt val för en nybörjare. Dels för att de kräver mycket kärlek i form av tid och pengar för att ge dig något övertag alls. Dels för att när du trimmat klart kommer de skjuta extremt hårt, och det kräver att du är väldigt bra på att bedöma avstånd så du inte skadar någon på riktigt.

Annars föreslår jag att du kikar i sniper kategorin här på forumet.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Allaspappa

Re: Fråga om trim

Inlägg av Allaspappa »

Sidearm - okej tack :D, en uppföljar fråga: ungefär hur mycket borde en sidearm gå på? 60-70m/s?

Mjo, jag har läst att sniper är dåligt för nybörjare pga avstånd bedömning, det är relativt lungt då jag har gått skytte ett par år

och jag läste på sniper forumet att det är mycket kärlek tid pengar osv, men jag har mycket av allt det där utom pengar egentligen
så det är mest därför jag undrar ifall man måste trimma den för att kunna klara sig

Skriv svar