Maple leaf monster aeg gummi

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Nuckel82

Re: Maple leaf monster aeg gummi

Inlägg av Nuckel82 »

mm beställde deras spacer också. Har en 6.03 pipa liggandes som jag tänkte prova med.
Alltid skeptisk inför nya gummin har redan provat dom flesta. Guarder genomskinlig, madbull blå, ultimate 50, A+ devil i både standard pipa och precpipa.
Det märkliga med min bössa är att jag träffar halvfigur på 60m med någorlunda rak kulbana (vid 115ms/0,2) på det billiga ultimate gummit och orginalpipan, men har alltid fått betydligt sämre räckvidd (max 50m) och träffbild med andra gummin och med precpipa. Men man kan ju alltid hoppas att min min nypolerade precpipa med detta gummi kan slå ultimates 59:-s gummi i dboys orginal pipa :P

17 april 2014, 16:16:

Haha min src precpipa suger den får inte plats i hopup huset eller snarare urfasningen för låsclipet sitter inte i samma höjd som hos andra pipor så det är omöjligt att låda fast den i hop up huset :P Fast nu är nya gummit med spacer monterad får se hur den presterar det ser iaf lovande ut.
Somewhat Intellectually Challenged Killers