Söker ett specifikt vapen tänkte kolla om någon kan hjälpa!

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Namboy

Re: Söker ett specifikt vapen tänkte kolla om någon kan hjäl

Inlägg av Namboy »

Taiwangun säljer en tillverkad av Dboys för en relativt billig peng. Det tillkommer givetvis
kostnader på interna uppgraderingar om man vill att den ska gå längre och med bättre precision. Vill man ha lite finare extern kvalité så finns bössan tillverkad av G&P i olika
Hong Kong-butiker men dessa är betydligt dyrare. Finns säkert fler tillverkare men jag kommer tyvärr inte på några andra för tillfället. :)
"We're surrounded. That simplifies things."

perlenbacher

Inlägg av perlenbacher »

Jag körde på en KWA SR12 nu på mitt bygge, hört att den ska vara bra och har inte läst något negativt om den. Sedan kostar det ca 2500-3000 i mina beräkningar för att få den uppgraderad och visuellt se ut som den Marcus Luttrell använder.
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=30120

Ditch that nickel plated sissy pistol and get a Glock".

perlenbacher

Inlägg av perlenbacher »

MJA... Kan inte riktigt hålla med dig Nixon. Tycker då att KWA SR12 är en ohyggligt bättre utgångspunkt om man vill bygga en MK12 Mod 1 Liknande den Mark Wahlberg använder i lone survivor.
Sedan använder han ett Leupold Mk4 M1 2.5-8x36 i filmen. M3-scope:en är 35cm lång och jag tycker (I mina ögon) att det ser ut som en utdragen klarinett på en Ar-15 upper...
Men vill man ha ett korrekt sikte ska man satsa på en bra kopia eller ett som liknar den mk4:an jag skrev. sedan så har han även uppfällbart frontsikte monterat på railen, som KWA SR12.
Referensbild:
Bild
P&J SPR:
Bild
KWA SR12
Bild
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=30120

Ditch that nickel plated sissy pistol and get a Glock".

Nixon

Inlägg av Nixon »

Mea culpa. Tänkte på en annan bössa. Jo, M1 är det ju. Du har fan forskat, perly?! :-)
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Kwa före a&k alla dar i veckan.

Skriv svar