Beställning från Hong Kong

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.

700mb

Re: Beställning från Hong Kong

Inlägg av 700mb »

Hur gammal är du? Ursäkta min misstänksamhet men ditt namn innehåller "99" som kan indikera att du är född 1999.

Heckler99

Inlägg av Heckler99 »

Tjena igen!!

Jag kan lugna er alla, förmodligen är jag en av de äldre här på forumet - är 45 år.

Så här är det - jag har i hela mitt liv ägnat mig åt skytte i alla former, och innehar en väldig massa riktiga vapen.
Och så minipolisena slipper oroa sig, är alla mina vapen lagliga med licenser och förvaras enligt vapenlagens föreskrifter.

Upptäckte för något år sedan att det börjar komma ut airsoftvapen med exakt funktion (gasblowback) utseende, vikt och uppbyggnad.
Jag köpte mig några Glockar från WE, och som jag har haft otroligt roligt med.

Fördelen är att jag kan sitta hemma i trädgården, och skjuta med vapen på ett realistiskt sätt, utan att "riskera" något.
Att skjuta med mina riktiga vapen idag, gör jag bara i undantagsfall, då Svenska folket tror att man antingen är terrorist eller bankrånare, trots att jag är en av landets mest laglydiga medborgare.
Det är inte roligt.

Airsoft med gasblowback har öppnat en helt ny värld, där jag kan ägna mig åt det roligaste jag vet, hemma i trädgården eller i stugan.
Jag kan låta barnen vara med och ha roligt, och sen är kostnaden försumbar, iaf för förbrukningsmaterielen.

Tack för svaret Bilderberg, jag skall nu kolla vidare på detta, och se om det går att lösa en Umarex HK416 på nåt annat vettigt sätt.

Vi hörs säkert igen

Heckler99

themetalpope

Re: Sv: Beställning från Hong Kong

Inlägg av themetalpope »

Hör med d-gear eller annan valfri svensk återförsäljare ifall dom kanske kan importera en åt dig.
SST- Vi är inte bra men vi har jävligt skoj

http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=1970

Kurt-Rutger

Inlägg av Kurt-Rutger »

Jag skickade en fråga genom kontaktformuläret. Längre upp här i tråden finns länkar till tidigare trådar som tar upp import av gasvapen och det känns helt... underligt, man KAN åka fast men bara om man har otur, man läser ju om folk som verkligen blir tagna bakifrån av staten och en del som inte har några problem alls. Kanske är tur att det vapen jag är efter inte verkar finnas från någon återförsäljare just nu ändå
Gott mit uns!
AGM MP40, G&G G980 (k98)

kreator

Inlägg av kreator »

Heckler99: läst på ordentligt om VFC/Umarex HK416 och dess funktionalitet? Om icke: DO IT.

Kortfattat:

VFC = fin att kolla på, inte funkis
WE = inte fullt lika erotisk externt men brukbar!
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned

Skriv svar