Beställa reservdelar?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
twoface

Beställa reservdelar?

Inlägg av twoface »

Har slitit mitt hår, gråtit en skvätt och använt hela mitt ordförråd av svordomar innan jag slutligen hittade mina delar jag behövde men nu till problemet:

http://www.icsbb.com/web_e/html/02_prod ... 2&kind2=30

Hur går jag tillväga för att få dessa till min dörr?
Vad jag kan se går det inte att beställa från denna sida, är det att ta kontakt med en lokal återförsäljare och be dom ha förbarmande över min arma själ och ta hem det jag behöver?

Har verkligen inte hittat en enda återförsäljare som saluför reservdelar till ICS mgl :-( Tacksam för all hjälp!

Paxz

Re: Beställa reservdelar?

Inlägg av Paxz »

Det skadar inte att kontakta dem och fråga om du skulle kunna få köpa en del seperat. Det har folk fått göra förr, kanske inte just från ICS men flera andra tillverkare. Annars så har du nog inte mycket annat till val än att gå igenom någon mellanhand som säljer deras produkter. De borde ha tillgång till att ta in det åt dig. Sen om de vill ha något, eller snarare hur mycket de vill ha för besväret varierar nog.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

twoface

Inlägg av twoface »

Tack för svaret, ska prova att skicka mail och be mycket snällt. Annars får jag väl som sagt börja ringa runt till ÅF och be om lite hjälp. Inga livsviktiga saker utan bara mitt lilla pedanthjärta som behöver lugnas med lite nya estetiska detaljer.

WildCard69

Inlägg av WildCard69 »

Kolla med Jonas på http://www.jbbguns.se/
Hans hjärta klappar för ICS och är nog inte helt omöjlig. Det skadar ju inte att fråga iaf.
ICS MK18 Mod1 ASCU v2 -- Cyma 870 MCS -- KWC M1911 CO2

Det är inte vapen som dödar - det är farten...

twoface

Inlägg av twoface »

Tack! :-) skickat ett mail till Jonas nu och frågat iaf så får väl se vad jag får för svar, håller alla tummar och tår. Annars har ju tjejen pratat om en utlandsresa, Taiwan ska vara fint har jag hört :-D

2 februari 2014, 18:22:

Jonas på JBBguns kunde och skulle hjälpa mig få hem det jag behöver. Det blev dessutom en mycket mindre summa slantar än jag trodde så han har en stor guldstjärna i min bok nu :-D kunde inte vara lyckligare :-)

Skriv svar