Ska börja spela.
Ska börja spela.
Jag och en polare ska börja spela nu och vi skulle vilja ha lite tips om bra vapen.
Vi ska spela i skogen.
Vapnet ska ligga runt 2500kr med batteri och laddare och kanske ett extra mag.
Behöver man 2 batterier eller vad säger ni ?
Ska spela med folk som spelat ett tag så vi vill inte ha något skit.
Fick tips på detta vad säger ni om de? .
http://www.cyberphoto.se/?info.php?article=4723
Det är ju bra utgångshastighet och så.
Tacksam för alla svar !!!
Vi ska spela i skogen.
Vapnet ska ligga runt 2500kr med batteri och laddare och kanske ett extra mag.
Behöver man 2 batterier eller vad säger ni ?
Ska spela med folk som spelat ett tag så vi vill inte ha något skit.
Fick tips på detta vad säger ni om de? .
http://www.cyberphoto.se/?info.php?article=4723
Det är ju bra utgångshastighet och så.
Tacksam för alla svar !!!
Re: Ska börja spela.
ett tips är ju att kolla K&S går att komma över bra fynd där. 

We strike from the shadows.
Jag är 12år, jag lovar.
Jag är 12år, jag lovar.
Ska börja spela.
Köp och sälj-avdelningen på forumet-man ansöker via formulär dit.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Köp & Sälj delen på forumet
/N
/N
I don't need to "get a life". I'm a gamer, I have lots of lives
Hej!
Bössan du länkar till är vår absolut toppsäljare för tillfället, fungerar bra för såväl nybörjare som lite mer erfarna spelare.
Den går bra direkt ur kartong precis som du säger och det är aldrig fel att ha ett extra batteri
Sen om du behöver det eller inte, törs jag inte svara på, det beror på hur länge ni spelar varje gång.
Gearboxen är tillverkad utav Jing Gong och dom har ju skärpt till sig lite på senare år. Så jag skulle inte påstå att det är någon skitbössa.
Tänk även på att du har 14 dagar returrätt enligt distans- och hemförsäljningslagen, om det skulle vara så att bössan inte känns rätt för dig.
Bössan du länkar till är vår absolut toppsäljare för tillfället, fungerar bra för såväl nybörjare som lite mer erfarna spelare.
Den går bra direkt ur kartong precis som du säger och det är aldrig fel att ha ett extra batteri

Gearboxen är tillverkad utav Jing Gong och dom har ju skärpt till sig lite på senare år. Så jag skulle inte påstå att det är någon skitbössa.
Tänk även på att du har 14 dagar returrätt enligt distans- och hemförsäljningslagen, om det skulle vara så att bössan inte känns rätt för dig.
I det paketet är det bara skott och mask som behövs till va? Laddare och ett batteri ingår?
Yes, stämmer bra! Dock är det ett 8,4v batteri, så många skulle nog rekommendera dig att byta upp dig till antingen ett 9,6v eller ett 7,4v lipo istället. Gör du det så behöver du även byta laddaren.
Senast redigerad av 1 Jonas, redigerad totalt 0 gånger.