Köpt en PKM, nu återstår allt annat! (Gear hjälp)

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Lord Fusk

Köpt en PKM, nu återstår allt annat! (Gear hjälp)

Inlägg av Lord Fusk »

Jag har bestämt mig för att börja lira airsoft igen sist jag lirade var 10 år sen. Så jag börjar om från scratch.
Fick ett underbart erbjudande på en mycket vacker PKM så jag tänkte då köra antigen PMC eller Ryss.

Jag är ju vansinnigt kär i visirhjälmarna ryssen har. Verkar dock vara extremt svårt att få tag på dom.
Helmetreplicas.net verkar ha gått under jorden. Och så många andra ställen verkar det inte finnas som inte är skumma.
Har väldigt svårt för att skicka cash till någon random ryss som säger sig ha en fabrik.

Tips?
Alternativ?

Edit: Fann ingen aktuell information om visirhjälmar på forumet.

Mantower

Re: Köpt en PKM, nu återstår allt annat! (Gear hjälp)

Inlägg av Mantower »

Ett annat ställe för replikor är http://alfa-antiterror.com/index.php/ai ... equipment/ . Där säljer dom hjälmar, kroppsskydd osv, har själv kikat på deras replikor för framtida köp. Sedan är köp&sälj delen på http://www.red-alliance.net/ väldigt aktiv, håller själv koll där för att fortsätta bygga på ryssgearet.
Mina affärsredovisningar: viewtopic.php?f=121&t=26502

The scent of lies is in the air tonight.

ministry

Re: Köpt en PKM, nu återstår allt annat! (Gear hjälp)

Inlägg av ministry »

Det finns ju en uppsjö av "visirhjälmar", så leta upp (RA har all info du behöver, sök) vad som passar den enheten du vill efterlikna och leta sedan i säljesdelen. Många "random ryssar" på RA man skickar pengar till är jävligt trevliga, ärliga och professionella - så varför du känner detta obehag verkar mig vara tämligen onödigt fördomsfullt. Som alltid - titta på reviews, precis som på ASS. Om du sedan fortfarande känner obehag så får du skylla dig själv :)
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Skriv svar