om inte så kommer alla avråda dig att köra sniper, särskilt ett bolt action variant. främst då själva sniper drömmen ifrån action filmer sällan uppfylls och segheten att ladda om medan andra med vapen som har samma räckvidd kan peppra ur massvis av kulor mot dig.
men i princip alla sniper du hittar duger, de fungerar, och i princip alla sniper vapen du hittar kräver uppgraderingar av det mesta för att bli riktigt kvalitativa och effektiva.
press pipa, cylindrar, pckaningar, hopp gummi mm... allt spelar roll.
Jag personligen skulle köra ett semi auto om jag köpte mig ett första sniper. sedan kanske räkna med att lägga ut en 3000 extra utöver vad vapnet kostar.
Nästan alla springer snipers är i behov av uppgraderingar.
Anledningen till att man ofta läser att en sniper är superbra direkt ur lådan är att unga amerikanska spelare ofta har väldigt begränsade referensramar.
Jag kan inte inte med 100% säkerhet säga att det gäller just denna men det ska tydligen vara en Well-rebrand och då är den definitivt i behov av lite TLC.
Då är det bara att beklaga.
Du kommer antingen tröttna, eller köpa en AEG, när folk med bössor som spyr 15-20 boll / sekund mot dig, har längre räckvidd och bättre prec.
Mestadels .357 nuförtiden. 9mm gör större hål än 6mm... :)
Om du är fast besluten så kör, Erfarenheten för många är att man i efterhand känner att man lagt pengarna fel. Men vi skall inte vara griniga och tvinga över dig till AEG för det.
Som sniper med bolt gevär lär du få räkna med väldigt lugnt tempo och tålamod.
Ett bra kamouflage är bra, en bra ghillie skulle jag satsa på.
Leta reda på en duktig mekaniker i din närhet som kan airsoftvapen och lägg några extra 1000 lappar på att modda bössan så får du en som håller länge och blir mycket bättre.
Om du är under 18 är det olaligt att äga vapen, så i detta fall får du gott vänta.
I min mening, nej bössan duger inte. inte till annat än att stå att samla damm i en hylla, om det är sniper du vill spel så kommer inte den här bössan i det här utförandet ens ge dig känslan av att vara prickskytt. tyvär. det är en dyr historia och det kan vara värt att spara och framförallt INFORMERA SIG om vad man behöver göra för att få en sniperbössa att funka.
Generellt sett finns det ingen sniper som duger direkt från hyllan. Vill du ha en färdig så får du köpa en begagnad som är uppgraderad med bra saker redan (brukar finnas några till salu på köp & sälj). Men om du vill ha en uppgraderad sniper med bra saker i får du nog räkna kring 5k och uppåt.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.