AK 47 DBoys krånglar

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
SleggfaN

AK 47 DBoys krånglar

Inlägg av SleggfaN »

Tja! Har nyligen köpt en AK 47 av en polare, har aldrig haft en riktig airsoft förrut, så är total NooB. Men iaf, det är en AK 47 Full metal Real Wood från DBoys fällbar stock. Och problemet är att när jag idag torrskjöt den lite, verkligen väldigt lite, efter att ha laddat batteriet hela natten, så började det låta som att batteriet är slut och det fortsätter att låta när man trycker, inte som vanligt då det låter några gånger innan det låter som att man inte har något batteri i alls, utan det fortsätter bara låta. Att tillägga är att det hände precis efter jag hade öppnat kåpan som är över batteriet och sen dragit eldväxlaren bakåt, alltså tryckte jag den åt hållet som kåpan annars är sitter. Anledningen till att jag gjorde det var för att eldväxlaren var lite "sladdrig" (väldigt löst) och jag vill titta om jag kunde skruva åt den. Sen när jag satte tillbaks den så satt den faktiskt hårdare, men det lät som sagt som att batteriet var slut när jag sköt och den gick inte att sätta i säkertläge. Men efter lite skruvande på plattan som den är fäst med till vapnet så funkade säkerläget igen.
Vad kan jag göra för att få den att funka igen? Min polare tror att det är gearboxen. Snälla hjälp mig.