köp & sälj

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
FabianP
Inlägg: 178
Blev medlem: fre jul 05, 2013 7:29 am

köp & sälj

Inlägg av FabianP »

hej. helt ny i detta. måste man bli insläppt i köp & sälj av ngn mod?
Lunar
LosPrimosLocos

Användarvisningsbild
HrodgarHippie
Hippie
Inlägg: 208
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:43 pm
Lag / förening: Cannibal Hippies
Aktiv sedan: 2004
Ort: SWE

Re: köp & sälj

Inlägg av HrodgarHippie »

Under "Om Airsoftsverige"
Tråden "REGLER för Airsoftsverige"

finns detta;
§7 Krav för tillträde till och regler för Airsoftbörsen (köpes, säljes- och bytesforumen)
Du måste vara 18 år fyllda för att få tillgång till Airsoftbörsen och för att få köpa, sälja och byta saker genom Airsoftsverige.com. Inga undantag! Kringgående av detta genom att använda annans konto eller att registrera ett konto med falskt namn eller födelsedata leder till ban och polisanmälan!
Du måste fylla i dina personuppgifter i din profil för att få tillgång till Airsoftbörsen, detta för att kunna verifiera din ålder. Det gör du här.
Hur du får tillgång till Airsoftbörsen: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... =31&t=2535
Reglerna för Airsoftbörsen hittas här: http://airsoftsverige.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=5

FabianP
Inlägg: 178
Blev medlem: fre jul 05, 2013 7:29 am

Re: köp & sälj

Inlägg av FabianP »

mange tack.. sry att jag "skummade" instruktionerna lite för hårt.
Lunar
LosPrimosLocos

FabianP
Inlägg: 178
Blev medlem: fre jul 05, 2013 7:29 am

Re: köp & sälj

Inlägg av FabianP »

Nu har haf ju iofs köpt grejer men är det något jag missar eftersom jag inte släpps in i köp&sälj?
Tycker jag fyllt i min profil/presentation.
Lunar
LosPrimosLocos

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: köp & sälj

Inlägg av ohman »

Kontrollera steg för steg att allting är korrekt ifyllt, sen låter du det gå upp till en vecka, efter det när du dubbelkollat att du verkligen gjort allt de bett om kontaktar du en admin :)
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

FabianP
Inlägg: 178
Blev medlem: fre jul 05, 2013 7:29 am

Re: köp & sälj

Inlägg av FabianP »

" im in the pipe" :-)
Lunar
LosPrimosLocos

Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Re: köp & sälj

Inlägg av Supernaut »

Kontakta aldrig en admin. Har du inte fyllt i saker rätt när vi går igenom din ansökan får du ett PM, om din ansökan inte är helt tom förstås, då tar vi bara bort den. Nu under semestrarna kan det gå någon vecka eller två mellan när kön betas av och även i vanliga fall är kön lång. Jag har gått igenom senaste batchen på 100+ ansökningar och för varje kollar jag manuellt upp personuppgifterna och att de verkar vara den de säger att de ska vara, det tar lite tid och en hel del energi. Fördelen är att Airsoftbörsen är en extremt pålitlig och trygg plats att handla på. Jag känner inte till någon annan lika stor handelsplats med i närheten samma säkerhet och koll.

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Sv: köp & sälj

Inlägg av ohman »

I stand corrected :)
Visste inte att ni skickade ut PM till de som gjort fel i ansökan.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

FabianP
Inlägg: 178
Blev medlem: fre jul 05, 2013 7:29 am

Re: köp & sälj

Inlägg av FabianP »

Supernaut. Glad att vara inne nu. Gillar att ni är nogranna.
Tack för ett bra forum! Massor av bra info och trevlig feedback. Mange tack!
Lunar
LosPrimosLocos

Skriv svar