Tracer?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
listentoyoureyes

Tracer?

Inlägg av listentoyoureyes »

Tja! Tänkte sätta en tracer på min P90, någon som har koll på vilka som är bra / dåliga?

FarbrorOscar

Re: Tracer?

Inlägg av FarbrorOscar »

Har själv en sådan här:
http://www.rodastjarnan.com/airsoft/tra ... soft-15290

14mm CCW, funkar finfint!
I am Russia. Very cute and sex.

listentoyoureyes

Beställde en JG och en Big Dragon tracer från eHobby igår. Får se vilken som funkar bäst.

Skimutis

Inlägg av Skimutis »

Hela vårt lag har kört big dragon och varenda en har funkat toppen. En av oss skulle slå på stort och köpa Mad Bulls värsting, men den rasade nästan direkt. Handhavandefel eller ej, låter jag vara osagt, men efter att ha skruvat i både mad bull's och big dragon's är min slutsats iaf att den senare är mycket enklare i sin kostruktion, vilket känns stabilare i det här fallet.

Det fina med big dragon om man kör ryskt är också att de passar fint i både PBS-1 och PBS-4 om man skruvar av ytterhöljet på tracern.

Bay Cat

Inlägg av Bay Cat »

Påtal om modifikation på tracer... Någon som har testat att få i big dragons enhet i en KAC QD dämpare?
Kan bara bekräfta att big dragon tracern fungerar bra.

listentoyoureyes

Fick hem båda tracers igår. Big Dragon funkade jättebra och JG var defekt. Jag får skicka tillbaka den EhobbyAsia, jobbigt att behöva betala frakt till HK :(

Schultz

Inlägg av Schultz »

TM full auto tracer kör vi med i laget och den funkar utmärkt :)
ODA 727
PTW User

Mina affärsredovisningar

Skriv svar