Någon som vill Rekomendera ett grymt airsoft vapen
Någon som vill Rekomendera ett grymt airsoft vapen
Hej!
är det någon som har någon rekomendation till ett airsoft vapen har lirat lite sniper ett tag nu och vill testa lite assult rifles någon som har något att rekomendera, har väldigt lite erfarenhet av just assult rifles.
Jag brukar annars använda min L96 eller Cheytac (intervention) M200
är det någon som har någon rekomendation till ett airsoft vapen har lirat lite sniper ett tag nu och vill testa lite assult rifles någon som har något att rekomendera, har väldigt lite erfarenhet av just assult rifles.
Jag brukar annars använda min L96 eller Cheytac (intervention) M200
Re: Någon som vill Rekomendera ett grymt airsoft vapen
Personligen älskar jag min Ics Cxp 16. Snurrar på riktigt bra redan från lådan, och med nytt hop-up gummi och en vettig prec. pipa blir det bara bättre. Min drog iväg kulorna (0.20) i cirka 130 m/s med original fjäder när jag bytt ovanstående.
130m/s det är ganska kraftigt för assult väl min l96 gör 140 och är en sniper så det verkar vara bra eldkraft i din
Dock så är 140ms rejält i underkant mot vad man brukar ha i sin sniper. Dock så ska man inte hänga upp sig för mycket på ms.
I dont do karate, i do Ka - Razy!
min l96 gör 140 max med 0.20 g och min cheytac gör 160 kan jag tro har bytt ut fjärdern och det står att fjärdern gör 170 men det tror jag inte har inte testat med hastighetsmätarn hellrr
EDIT
jag har inte använt min cheytac med den nya fjärdern i spel men 160-170 är väl ganska mycket mer än vad man normalt har i spel
EDIT
jag har inte använt min cheytac med den nya fjärdern i spel men 160-170 är väl ganska mycket mer än vad man normalt har i spel
Umarex HK416 är ett roligt tips om du vill testa HK-träsket.
Annars G36.
Svårt att tipsa om bössan när man inte har så mycket att gå på.
Köp något du tycker ser snyggt ut!
Annars G36.
Svårt att tipsa om bössan när man inte har så mycket att gå på.
Köp något du tycker ser snyggt ut!
om jag ska gå på snygghet måste det bli Famas G1, F2000 eller en M4A1
systema ptw.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"
hmm... kanske en HK416 som du sa har du en sådan? isåfall skulle jag gärna vilja veta lite om den och vad du tycker orkar inte gå in på någon sida och kolla vad som står för dom tar sina specifikationer och dublerar allt har aldrig sett en sida som det står något negativt om något vapen, igentligen så verkar ju alla vapen bäst enligt Hobbex och andra airsoft butiker.
detta var bara en parantes
detta var bara en parantes
-
"Hobbex och andra airsoft butiker"? Hobbex och airsoft butiker menar du
Men ja, om du ska ha reviews, kolla på jootoob efter reviews. Gärna från flera olika personer. Och verkligen inte på kanaler i stil med evikes eller nån annan som egentligen tillhör en webbshop, för dom är ju snarare reklam än recension...
Men ja, om du ska ha reviews, kolla på jootoob efter reviews. Gärna från flera olika personer. Och verkligen inte på kanaler i stil med evikes eller nån annan som egentligen tillhör en webbshop, för dom är ju snarare reklam än recension...