Uppgradering av M4

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
cayser

Uppgradering av M4

Inlägg av cayser »

Jag har upptäckt att jag har för dåliga grejer i min M4. Vad skulle det på ett ungifär kosta att uppgradera det viktigaste någon.

Omegamortis

Re: Uppgradering av M4

Inlägg av Omegamortis »

8000kr. Nä, men vad är dåligt? Vad vill du byta? Vart har du kollat efter delarna? Har du kollat på olika sidor? Svenska och sidor från asien/polen? Mer information, tack! Det blir lättare att hjälpa dig då.

Tuomas

Inlägg av Tuomas »

äsch! ;) Säg 1500-2000 så har du bra uppgraderingar oavsätt! :)

cayser

Inlägg av cayser »

Jag har ganska bra koll vad delarna kostar det är vad airsoft butikerna som ska göra jobbet som jag undrar över. my misstake

Schultz

Inlägg av Schultz »

Beror på vad du vill att de gör, men jag har sett priser från allt mellan 2-900 per timma.
ODA 727
PTW User

Mina affärsredovisningar

cayser

Inlägg av cayser »

tack för alla svar nu har jag ett hum. hör av mig när jag får ett pris.

ohman

Re: Sv: Uppgradering av M4

Inlägg av ohman »

Det är ju inte direkt kvantfysik vi pratar om här, varför inte prova uppgradera bössan själv?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

cayser

Inlägg av cayser »

Hade jg gärna gjort men min Parkinson sjukdom hindrar mig ganska bra. HELVETE SATAN:)

Omegamortis

Inlägg av Omegamortis »

Vadan den sista meningen? Måhända att du syftar på Tourettes? Det är några få procent som har fula ord som symptom, vanligast är dock tics, vilket definitivt kan försvåra/göra saken jobbigare att montera ner en gearbox. Beroende på vilka tics man har iofs..

cayser

Inlägg av cayser »

Nä jag har Parkinson vilket medför skakningar och darrningar och långsama rörelser.

Skriv svar