Uppgradering av M4
Uppgradering av M4
Jag har upptäckt att jag har för dåliga grejer i min M4. Vad skulle det på ett ungifär kosta att uppgradera det viktigaste någon.
-
Re: Uppgradering av M4
8000kr. Nä, men vad är dåligt? Vad vill du byta? Vart har du kollat efter delarna? Har du kollat på olika sidor? Svenska och sidor från asien/polen? Mer information, tack! Det blir lättare att hjälpa dig då.
Fd. Septicemia
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
äsch! Säg 1500-2000 så har du bra uppgraderingar oavsätt!
Jag har ganska bra koll vad delarna kostar det är vad airsoft butikerna som ska göra jobbet som jag undrar över. my misstake
Beror på vad du vill att de gör, men jag har sett priser från allt mellan 2-900 per timma.
tack för alla svar nu har jag ett hum. hör av mig när jag får ett pris.
Re: Sv: Uppgradering av M4
Det är ju inte direkt kvantfysik vi pratar om här, varför inte prova uppgradera bössan själv?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Hade jg gärna gjort men min Parkinson sjukdom hindrar mig ganska bra. HELVETE SATAN:)
-
Vadan den sista meningen? Måhända att du syftar på Tourettes? Det är några få procent som har fula ord som symptom, vanligast är dock tics, vilket definitivt kan försvåra/göra saken jobbigare att montera ner en gearbox. Beroende på vilka tics man har iofs..
Fd. Septicemia
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Nä jag har Parkinson vilket medför skakningar och darrningar och långsama rörelser.