Då var det dags igen, att leta efter min första AEG efter en lång paus ifrån airsoft tänkande.
Det jag letar efter är något som går att spela med i skog, vilket innebär att den ska ha en relativt lång räckvidd.
En fördel är om det är någon slags m16 eller m4 variant, gillar inte G36 looken.
Inget att betala, TWG ligger i Polen, således inom EU, ingen extra tullavgift eller moms tillkommer. Men ja, de anger vilken dag de avser levera, och då måste någon vara där för att ta emot paketet, de kan dyka upp mellan 08.00 och 18.00 eller så
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Skulle jag få föreslå sökverktyget?
Finns redan en myriad liknande trådar.
"I've got a bullet here with your name on it, and I'm gonna keep firing until I figure out which one it is!" PostNord FAQ
Hjälper gärna till med dina paket/brevfrågor, tveka inte att PM:a mig.
Just nu erbjuder också TWG gratis UPS-frakt på alla beställningar över 70€ vilket är riktigt nice!
Om du bor i en trappuppgång med porttel (kopplad till mobil) så kan du dirigera om budet
och be dom lämna paketet på centralen och att du kan hämta upp det där. Fungerade för min polare som beställde en PJ4 RIS.
Förövrigt är dom riktigt nice bössor, dock jävligt heta så jag rekommenderar att köpa med en svagare fjäder!
Både P&J samt Dboy är finfina bössor, jag har haft flertal av båda och spelat med dem.
Dboy har högre kvalité på sitt yttre, riktigt fint kan jag tillägga. De håller mycket hög klass här med tanke på priset. De flesta av dem håller sig även bra för skogsspel, min Dboy PDW med Guarder silikon-gummi och SRC innerpipa (6,03) träffar en liten planka på ca 8-10 cm i bredd på 40-45 meter och har inga problem att slänga iväg en 0,28 kula en +60 meter med mycket bra träffbild. Original motorerna är dock svaga, skall man uppgradera internt skall denna tillsammans med pistongen vara en av det första som ryker. Editerat: Kan ju nämna att jag har den dyrare varianten av deras PDW, inte den billigare och kan inte yttra mig något om dess prestanda då jag aldrig hållit i en sådan.
Med P&J är det lite mera lotto, de skjuter hårt men kan ge dig riktiga huvudverk då den ligger på gränsen var de interna delarna klarar av, efter man delar den för att installera hopup gummi brukar A&K som det är i grunden glappa lite i upper reciver mot lower reciver. Denna bössa kommer du snabbt behöva bli duktig på att mecka med annars är det att inte att rekommendera för köp. Kombinationen av deras V2 gearbox och de starka fjädrarna gör det mycket svårt att mecka med. P&J har väldigt bra motorer installerade från början, du får bra respons på starka fjädrar och den slits inte ut lika snabbt som en svagare G&G, Dboys osv. Det är bara riktigt dyrare motorer som är bättre här te.x Guarder, Ultimate mm.
Hade jag varit dig hade jag kört på en Dboy och lagt till för ett bra hopup gummi och kanske en precision innerpipa. Mycket mera än så behöver man inte göra från början med dessa för att få en bra skogsbössa.
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.