billig sniper, för en titt?
billig sniper, för en titt?
tja! har alltid velat ta en titt på en sniper och pröva och sådant.
finns det någon sniper för några hundringar?
försöker leta men hittar inte :/
inget spelar roll bara det är en sniper och för någon hundring!
mvh
finns det någon sniper för några hundringar?
försöker leta men hittar inte :/
inget spelar roll bara det är en sniper och för någon hundring!
mvh
Re: billig sniper, för en titt?
Kort sagt: Nej.
Finns inget inom airsoftvärlden som kräver mer pengar än just snipers för att bli väl fungerande.
Finns inget inom airsoftvärlden som kräver mer pengar än just snipers för att bli väl fungerande.
Köp en springer pistol om du vill skjuta långsamt , utan precision och helt utan distansmöjlighet
.

I dont do karate, i do Ka - Razy!
Haha sjukaste frågan! För någon hundring också ^^
Affärsredovisning: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=26074
okej :/
men såg denna från taiwangun:http://www.taiwangun.com/sniper-rifles/ ... ell_1.html
är det bara att köpa sikte och sedan ska den funka?
28 mars 2013, 22:41:
vill ju ta en titt och se hur man spelar som sniper, om jag kan och orkar.
28 mars 2013, 22:42:
finns ingen sjuk fråga. bättre att fråga än att inte fråga.
men såg denna från taiwangun:http://www.taiwangun.com/sniper-rifles/ ... ell_1.html
är det bara att köpa sikte och sedan ska den funka?
28 mars 2013, 22:41:
när jag säger hundring så kan jag gå upp till 500kr max. -.-MRV skrev:Haha sjukaste frågan! För någon hundring också ^^
vill ju ta en titt och se hur man spelar som sniper, om jag kan och orkar.
28 mars 2013, 22:42:
finns ingen sjuk fråga. bättre att fråga än att inte fråga.
Funka? Du kommer antagligen bli söndersprayad av en standard AEG men jo, den kommer skjuta ut en kula när du trycker av.
I dont do karate, i do Ka - Razy!
kommer inte köra mot andra med den, nej nej 
men alltså testskjuta och sånt själv. have fun med den helt enkelt

men alltså testskjuta och sånt själv. have fun med den helt enkelt

Den här skjuter inte längre eller nämnvärt mer pricksäkert än en vanlig AEG. Den berättar inte för dig om du passar som sniper. Eller, rättare sagt du kommer att vara övertygad om att det är tråkigt och omöjligt. Men för att veta på riktigt behöver du en ghillie och en boltsniper som gör 180m/s eller mer. Begagnat kan du få en hottad sniper för en 6-7 tusen. Kanske 5k om nån är desperat. Innan det vet du faktiskt inte.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Om du vill endast köra "själv" så kan du lika med köpa ett luftgevär av något slag om du endast ska träna "prick skytte" " Testa sniper" finns bra och fina luftgevär med standard kikar sikte ganska billig här och där, kostar inte alls mycket att gå med en skytte förening och skjuta (gick själv i 2år )
Vänta istället, om du verkligen vill spela airsoft så är AEG det bästa du kan köpa, om du vill leka att det är en sniper så är det bara lägga den på singel läge och vara närstrids "skarp skytt"
Hur gammal är du föresten?
Vänta istället, om du verkligen vill spela airsoft så är AEG det bästa du kan köpa, om du vill leka att det är en sniper så är det bara lägga den på singel läge och vara närstrids "skarp skytt"
Hur gammal är du föresten?
Rod prastari svi smo, a Goti mi nismo,
Slavenstva smo drevnoga čest.
Ko drukčije kaže, kleveće i laže,
Našu ce osjetit' pest
Slavenstva smo drevnoga čest.
Ko drukčije kaže, kleveće i laže,
Našu ce osjetit' pest
http://www.rodastjarnan.com/airsoft/air ... b-06-16275
utan att lägga ned någon vidare energi så är detta det billigaste jag kan hitta. Tyvärr kan jag lova dig att det är att slänga pengarna i sjön om du skulle vilja köra som sniper.
Men då vi skall ha en god ton här inne emot nybörjare så länkar jag iaf till något.
Men precis som andra skriver. Problemet med dessa billiga markörer är att de är helt värdelösa i spel. Och om man bara vill köra själv hemma så kommer du tröttna efter 30 minuters lek. Du kan få grymt mycket mer roligt med ett luftgivär med undantaget att du då inte kan skjuta på dina kompisar.
Om du lägger typ 2000 kr på en AEG Assult markör så kommer du kunna spela med den tom, på ett vettigt sätt.
Kollar du runt efter något för 500 kr så kan du på sin höjd få någon springer pistol eller något begagnat som är lite halvdant i kvalitet./ trasigt.
Tyvärr kommer du inte komma någon stans för 500 kr. min kompis har lagt minst 10,000 på sin sniper bössa. min AEG kostade ca 2500 och då räknas den som billig. min pistol 1300......
för övrigt 18 års åldersgräns för att få äga vapen. Nu vet vi inte din ålder men ändå.
utan att lägga ned någon vidare energi så är detta det billigaste jag kan hitta. Tyvärr kan jag lova dig att det är att slänga pengarna i sjön om du skulle vilja köra som sniper.
Men då vi skall ha en god ton här inne emot nybörjare så länkar jag iaf till något.
Men precis som andra skriver. Problemet med dessa billiga markörer är att de är helt värdelösa i spel. Och om man bara vill köra själv hemma så kommer du tröttna efter 30 minuters lek. Du kan få grymt mycket mer roligt med ett luftgivär med undantaget att du då inte kan skjuta på dina kompisar.
Om du lägger typ 2000 kr på en AEG Assult markör så kommer du kunna spela med den tom, på ett vettigt sätt.
Kollar du runt efter något för 500 kr så kan du på sin höjd få någon springer pistol eller något begagnat som är lite halvdant i kvalitet./ trasigt.
Tyvärr kommer du inte komma någon stans för 500 kr. min kompis har lagt minst 10,000 på sin sniper bössa. min AEG kostade ca 2500 och då räknas den som billig. min pistol 1300......
för övrigt 18 års åldersgräns för att få äga vapen. Nu vet vi inte din ålder men ändå.