det har inget med min attityd och göra , jag tycker själv vissa kan ha lite snäsig attityd , dom som varit vänliga är jag vänlig tillbaka mot har dessutom god telefonkontakt med en härifrån , han tycker oxå folk uppfattar mig lite fel.. kategorin här är nybörjare " inga frågor är för dumma" står det tydligt , ändå så blir man lite hånad känns det som vilket kan resultera i att jag kanske gett fel " attityd" det är inte så jag är som person . Är en väldigt vänligt och ödmjuk människa irl , sen att jag skriver hafsigt i mellan åt kan göra att det blir fel här tyvärr och det kan jag står för och oxå be om ursäkt för , det har aldrig varit min mening att vara otrevlig eller idiotisk

anledningen tråden kan låsas är pga finns ej mycket mer att få hjälp med just nu , så bränt broar kan jag ej påstå är gjort , har försökt förklarat så gott jag kan .
Info osv tro mig spenderar MÅNGA timmar om dagen att läsa och lära mig men föredrar att prata med personer direkt som kan saker istället för youtube tex

så åter igen om någon känner sig illa berörd så förlåt helt enkelt förlåt.. är bara mest frustrerad att så fort jag får rätt på en sak så kommer nästa problem haha

jag har dessutom fått en bössa av en bekant komemr ej röra något på den för den ska mest vara på väggen

hoppas du kan ta min ursäkt och andra oxå om nån kännt sig träffad.. all hjälp har faktiskt varit väldigt uppskattad.. den hjälp som varit givande och inte hånande så att säga