Magasin

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: Magasin

Inlägg av ministry »

Den som de kallar shark spacer eller något åt det hållet? Jag tycker att den är för mjuk. De utstickande delarna får liksom ingen funktion om de bara böjs emot gummit. Element eller andra hårda H-spacers är att rekommendera i såfall - och de kostar ju knappt något!
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Användarvisningsbild
mehailz
Inlägg: 295
Blev medlem: lör aug 11, 2012 9:08 am
Lag / förening: ODA-036
Aktiv sedan: 2009
Ort: Jönköping

Re: Magasin

Inlägg av mehailz »

Brukar köra med dream army's h-spacer, brukar funka fint, kostar typ 7kr för en dubbel-pack med;]

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: Magasin

Inlägg av ministry »

Dream Armys prylar är sjukligt bra för priset.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

TwinkleDew
Inlägg: 910
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:34 pm

Re: Magasin

Inlägg av TwinkleDew »

Yes :) Dream army är bra skit.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

ColdestChain
Inlägg: 97
Blev medlem: lör mar 09, 2013 6:47 pm

Re: Magasin

Inlägg av ColdestChain »

Verkar som om man har ett märke att gå efter... sen kommer nästa säkert rena dagis frågan :oops: är det olika storlekar/typer till olika vapen.. shit va dum man känner sig, jag brukar vara påläst om saker å ting men de e så sjukt mycket att mata sig igenom, men jag tycker de e riktigt roligt att få lära mig av folk som vet för att dom själva har tagit de i praktiken!

Nu förstår jag hur folk som inte är snickare känner sig när snickeriet i mina ögon är som den mest naturliga saken som finns :D

Tack skall ni ha för tålamodet!

Så denna skulle kunna funka till min RPK då jag har tänkt att köpa Madbulls prec pipa 590mm 6.03, och ett Lipo Acc till att börja med

http://www.rodastjarnan.com/airsoft/air ... -70*-19844

Hitta en ganska bra Newbie sida där de gås igenom lite basic saker:

http://www.floridaairsoft.com/features/
Спецназ**FIRST IN**LAST OUT**Спецназ

Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: Magasin

Inlägg av ministry »

Visst passar den säkert, men varför inte slänga på 50 kronor så får du det som rekommenderades (eftersom att du frågade om det), http://www.rodastjarnan.com/airsoft/air ... -60*-13876

Dream Armys gearboxdelar är bra, men hopgummina vet jag absolut ingenting om - och i och med att detta är den (förutom tätning generellt) viktigaste delen i vapnet hade jag satsat på antingen att experimentera mig fram eller köpa något som man vet fungerar bra.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

ColdestChain
Inlägg: 97
Blev medlem: lör mar 09, 2013 6:47 pm

Re: Magasin

Inlägg av ColdestChain »

Den såg jag inte ens... :shock: och de sjuka e att de e sant :D

Ja de e som du säger till viss del, man får lära sig genom att pröva sig fram, jag tror att inom en framtid så får man en Ahaaa! upplevelse och inser hur allt hänger ihop, och hur olika delar lirar olika ihop. Jag tackar för alla svar för de har gett mig bra mycket mer kött på benen och nu har man ett riktmedel att gå efter!

Mvh Mathias
Спецназ**FIRST IN**LAST OUT**Спецназ

Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.

Skriv svar