Fråga angående batterier!
-
Re: Fråga angående batterier!
Okej, så det jag har nu är en NiMh menar du? Men som sagt, tar nog ut den nu ikväll och provskjuter, sen laddar jag den när ajg kommer hem imorn och märker när den e varm och tar ut den.
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Ja, det är med största säkerhet ett NiMh.
Siktesbaser till MP5 finns hos de flesta välsorterade butiker. Kallas "mount" oftast. Det monteras på ovansidan. Det finns även RIS/RAS som ersätter framgreppet.
Laser är fräckt på film men gör ganska lite nytta i verkligheten. Ett rödpunktsikte är en mera användbar investering.
Siktesbaser till MP5 finns hos de flesta välsorterade butiker. Kallas "mount" oftast. Det monteras på ovansidan. Det finns även RIS/RAS som ersätter framgreppet.
Laser är fräckt på film men gör ganska lite nytta i verkligheten. Ett rödpunktsikte är en mera användbar investering.

-
Precis, det var ett rödpunktsikte jag var ute efter, älskar såna, snygga och verkar bra! När du menar mounts, menar du någonting i den här stilen?http://cabom.se/produkter/produkter/kik ... t,25259803
För det finns ju hur jävla många som helst! xD
Kan gå in på Frysen sen och snacka med dom vad dom rekomenderar och kanske testa hur det skulle se ut, vill ju inte att hela vapnet ska se muppat ut.. Det ska va så litet o fint som möjligt, alltså inte en fet jävla rail över halva vapnet, utan helst så att det bara är tillräckligt för siktet. Helst inget mount alls utan ett inbyggt mount i ett rödpunktssikte.
För det finns ju hur jävla många som helst! xD
Kan gå in på Frysen sen och snacka med dom vad dom rekomenderar och kanske testa hur det skulle se ut, vill ju inte att hela vapnet ska se muppat ut.. Det ska va så litet o fint som möjligt, alltså inte en fet jävla rail över halva vapnet, utan helst så att det bara är tillräckligt för siktet. Helst inget mount alls utan ett inbyggt mount i ett rödpunktssikte.
Vill du inte ha ett mount alls kan du köra på detta sikte:
http://www.frysen.nu/produkt.php?viewCa ... item=16931
Ser ut så här monterat:

http://www.frysen.nu/produkt.php?viewCa ... item=16931
Ser ut så här monterat:

Regular Guy
-
Hmm ja det såg inte helt fel ut!
Och jag är så jävla förbannad nu för batteriet får inte plats!? Det går inte?! Jag får inte in den, det saknas bara centimeter från att den ska sitta, men det måste va nån sladd elelr nåt som är iveägen, bruksanvisningen säger inte ett piss förutom att batteriet ska va sidledes, annars fattar jag fan ingenting, hur fan ska den in?! Den får för fan inte plats!
Tror ni att ett sånt här sikte passar? Lol, ganska dyrt sikte, så spelar ingen roll..
Och jag är så jävla förbannad nu för batteriet får inte plats!? Det går inte?! Jag får inte in den, det saknas bara centimeter från att den ska sitta, men det måste va nån sladd elelr nåt som är iveägen, bruksanvisningen säger inte ett piss förutom att batteriet ska va sidledes, annars fattar jag fan ingenting, hur fan ska den in?! Den får för fan inte plats!
Tror ni att ett sånt här sikte passar? Lol, ganska dyrt sikte, så spelar ingen roll..
Om du vill ha ett sådant sikte så behöver du först skaffa en siktesbas. Risken är att det kommer se enormt stort ut på en MP5, men svårt att säga. Du kan om du vill använda pimpmygun (http://pimpmygun.doctornoob.com/app.php) för att få en uppfattning om hur något ser ut på utan att behöva köpa det först.
Kunde inte hålla mig, var tvungen att kolla, detta är det ungefärliga resultatet
Något i denna stil passar antagligen bättre, och RS har siktesbaser med: http://www.rodastjarnan.com/airsoft-acm ... ikte-17433
Kunde inte hålla mig, var tvungen att kolla, detta är det ungefärliga resultatet

ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
Hm ok, ser bra ut!
Men batteriet passar fortfarande inte :/
Men batteriet passar fortfarande inte :/
- Twist
- Sysop
Vänligen vårda språket lite. Jag förstår att du är lite begeistrad nu när du har din första bössa och allt men det finns goda alternativ till svordomar som är betydligt trevligare att läsa. Därför är detta även är inskrivet i forumets regler.
Tack på förhand.
Tack på förhand.

-
Misstänkte det.. Aja förlåt då, ville bara uttrycka mig lite.
Ingen som har tips på hur jag ska få batteriet att passa?
Ingen som har tips på hur jag ska få batteriet att passa?
- Twist
- Sysop
Det är ok. Vi har alla varit frustrerade. Det är bara viktigt att vi håller en sansad nivå. Airsoft är en hobby för vuxna trots allt.