Hop up
Re: Hop up
Ja men grjen är att jag inte hittar ett löst aja kommer väll på nåt sätt 

Lösning; Köp en ny hop.
Dom är inte dyra...
Dom är inte dyra...
"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
Hej. Jag är en nybörjare och har precis börjat med airsoft och har kommit över begreppet hop up rätt mycket men jag förstår inte riktigt vad det innebär:/
Skulle vara schyst om någon kan besvare det
Skulle vara schyst om någon kan besvare det

Amuller mja 240 spänn är ju inte jätte billigt med :/ (den på striker airsoft hittar ingen annan komplett)
Skicka ett mail (eller ring) Cybairgun, de hjälpte mig bland annat med att få tag i ett helt nytt barrel assembly. Det är inte omöjligt att de kan ha något liggande, alternativt deras leverantör, skadar inte att fråga i vilket fall 

ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Kan de inte hjälpa så kolla med andra ÅF. Det är säkert någon som kan hjälpa dig (dock inte vi). Annars kan du ju handla från utlandet. Blir billigare och går i princip lika fort.
Återförsäljardelen här på forumet är ett hett tips.
Tänk på att det inte måste vara samma tillverkare. Allt som är kompatibelt med Tokyo Marui funkar.
Återförsäljardelen här på forumet är ett hett tips.
Tänk på att det inte måste vara samma tillverkare. Allt som är kompatibelt med Tokyo Marui funkar.

Ok men har jag helt fel men är asg bara rebrandad jg? eller iaf dom är skit lika kan lika gärna kolla på jg g36c till min asg
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Ja, det stämmer. JG är en klon av TM. Så JG och allt som står som TM-kompatibelt funkar.