Problem med min nya Airsoft

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Airsoften1
Inlägg: 14
Blev medlem: tor jul 30, 2015 9:08 pm

Re: Problem med min nya Airsoft

Inlägg av Airsoften1 »

Marcules skrev:Om bössan sköt när du höll den upp och ner och la i kulor i hop upens rör så är det ju iaf bekräftat att det är magasinen som är problemet.

Antingen skruvar du upp dessa och felsöker, eller så kontaktar du försäljaren och kommer överens om en lösning. De kanske kan skicka nya magg.
Det är bara high cap magasinet som inte funkar. Problemet kan vara att be om ett nytt för då måste jag väl skicka tillbaka alltihopa? Sen verkar inte försäljaren kunna bra engelska. Synd att man la ut 900 kr

BlackGoat
Inlägg: 463
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:36 pm

Re: Problem med min nya Airsoft

Inlägg av BlackGoat »

Billiga airsoftbössor och dess tillbehör brukar sällan vara av toppkvalité. (Detta är airsoft där lagen om alltings djävlighet gäller )
Då får man räkna med risken att allt inte håller/funkar felfritt.
Kontakta butiken först och säg att det inte funkar så talar dom om för dig vad dom kan göra.
Blir det nej så skruva upp å fixa det trasiga eller köp nåt nytt magasin så borde det lira igen.

//BG
Blackgoat_m10 på instagram.

Jackjaevel
Inlägg: 66
Blev medlem: sön jun 24, 2012 9:09 am

Re: Problem med min nya Airsoft

Inlägg av Jackjaevel »

Fimpa high-crap maggen och skaffa midcaps istället så slipper du det problemet, och du slipper låta som en maracas

Airsoften1
Inlägg: 14
Blev medlem: tor jul 30, 2015 9:08 pm

Re: Problem med min nya Airsoft

Inlägg av Airsoften1 »

BlackGoat skrev:Billiga airsoftbössor och dess tillbehör brukar sällan vara av toppkvalité. (Detta är airsoft där lagen om alltings djävlighet gäller )
Då får man räkna med risken att allt inte håller/funkar felfritt.
Kontakta butiken först och säg att det inte funkar så talar dom om för dig vad dom kan göra.
Blir det nej så skruva upp å fixa det trasiga eller köp nåt nytt magasin så borde det lira igen.

//BG
Hur skruvar man upp magasinet?

Skriv svar