Hjälp till en nybörjare

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Cire

Re: Hjälp till en nybörjare

Inlägg av Cire »

@ Endymion

Nja, tight budget och budget. Jag har "kastat" iväg pengar förut när jag varit för ivrig och lärt mig med åren. Därför vill jag köpa något billigare för att se att jag verkligen vill göra det och så fall skaffa ett dyrare vapen och annan nödvändig utrustning.

Jag har iaf fått tillgång till airsoftbörsen och lagt ut en tråd på köp nu och scannar av sälj sidan i hopp om att hitta någon som är intresserad av att sälja en begagnad bössa. Det bör väl ändå finnas en hel del av dessa CM040 ute tex som i nypris går runt 1300-1400 och därför bör kunna köpas för en lägre summa?

Endymion

Inlägg av Endymion »

Låter som en sund inställning. Samtidigt en balansgång där, för har man en vettig bössa får man förstås roligare under prövotiden :)

Men ja som du säger borde det förstås finnas begagnade bössor i prisklassen du söker. Använd sökfunktionen, begränsa dina sökesord till avdelningen "sälj" och sök efter modell du är ute efter (kanske inte exakt modellbeteckning men typ generellt typ "AK"), finns mycket ute redan nu även om det förstås kommer nytt varje dag.

Skepparn

Inlägg av Skepparn »

Du kommer inte att kunna gå mycket lägre än 1300 för en 040 dock. Det är billigt för en nyare Cyma-AK oavsett.
Jobbar på Röda Stjärnan

Skriv svar