Underbart, tack för alla tips!
Hittade den här http://www.ebay.com/itm/3Colo-1000D-Pla ... 1e85914d26 - Är det något att ha, någon nämde ju att JPC vart bra och 600 för en sådan är ju inte så farligt
Tack så hemskt mycket, alla tips uppskattas verkligen
Mvh MrSchh!
Chest Rig - Hur börjar jag?
Re: Chest Rig - Hur börjar jag?
..fast det där är en värdelös kinesbastard av en JPC.
-"Buy quality. Crye once."
-"Buy quality. Crye once."

Skön början. Även om jag också tillhör rävarna och aldrig skulle köpt kopia så är en JPC kopia egentligen precis rätt ända att börja i. Man köper en kines, spelar och sen glor och pratar man med andra om hur de har löst det och sen köper man sin dyra väst
Poängen är ju att komma in i hobbyn så billigt som möjligt och sen är man hooked. Som metamfetamin! Kostar en förmögenhet att upprätthålla sitt rus och varje kväll planerar man nya tyger att inhandla. Vi har ju redan tre i tråden som erkänner missbruk! 
Dock undrar jag om JPC inte har interna magasindelare. Så kommer verklingen passa dessa fickor? Ser dock ut som det saknar interna delar och att två magasin ändå skulle passa i fickan.

Dock undrar jag om JPC inte har interna magasindelare. Så kommer verklingen passa dessa fickor? Ser dock ut som det saknar interna delar och att två magasin ändå skulle passa i fickan.
Omnia dicta fortiora si dicta Latina
Ah, jo misstänkte det när jag såg att den vart för 600kr och från Kina.
Går det inte att köra med en vanlig condor OD väst om man nu är nybörjare? Jag behöver inte det bästa av dom bästa riktigt, det är lite över min budget!
Tack
Går det inte att köra med en vanlig condor OD väst om man nu är nybörjare? Jag behöver inte det bästa av dom bästa riktigt, det är lite över min budget!
Tack

Spontant: Köp en så enkel rigg med Molle du bara kan få tag på. Du kommer alla gånger byta både smak i vapen och gear många gånger om.
Sätt upp en Köpestråd här på ASS. Sätt en budget och se vad folk har att erbjuda.
[EDIT] EN Crye JPC har interna avdelare för magasinen. Hur kines-JPC'n har vet jag dock inte.
Sätt upp en Köpestråd här på ASS. Sätt en budget och se vad folk har att erbjuda.
[EDIT] EN Crye JPC har interna avdelare för magasinen. Hur kines-JPC'n har vet jag dock inte.
Alright, tack så mycket!
Då kör jag på en Condor eller sätter helt enkelt upp en Köpestråd!
Tack!
Då kör jag på en Condor eller sätter helt enkelt upp en Köpestråd!
Tack!