Mitt råd är ha till både övre och nedre tand rad hellre safe änn ofan där rök en tand eller flera
Where the hell do you think you're going? You shot my hat off! For that I'll saw half of your head off! Nobody shoots Rokka's hat off and gets away with it!"
Att få en tand i underkäken utskjuten är lätt. Det är bara att flämta med öppen mun samtidigt som du blir träffad, funkade för mig.
Senast redigerad av 1 derf, redigerad totalt 0 gånger.
Om du söker det här jobbet med allt det innebär för den lönen uppvisar du ett bristande omdöme som gör dig direkt olämplig för anställning. Citerar ur Hr. Morgonsurs blogg.
Jag beställde och betalade, det tog väl ca 4 dagar innan brevet damp ner i brevlådan sen var det bara att forma efter tänderna grymt nöjd med resultatet blev jag också.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)
Beställde från tandskydd.com
2 veckor senare mailade jag å frågade varför jag inte fått dem.
Fick till svar att "de missat min beställning" så de skulle skicka nu i onsdags, fraktfritt som kompensation.
Får väl se om de dyker upp i nästa vecka nu då...
Har ni tandskydd för övre tandraden behöver ni inte oroa er för den nedre.
En sak är det vid kraftiga smällar t.ex. boxning, men kulorna kommer inte slå ut tänder GENOM underläppen, det är jag ytterst tveksam till.
-GU06 Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06