Vi har missat en hel del

Men det är bra att Twistfortsätter med fler exempel för man ska inte stirra sig blind på en sak bara för att folk säger det på ett forum. Antar att Twist menar ett ännu mer nedbantat kök än detta?
http://www.naturkompaniet.se/Product/Pr ... x?id=33746 Detta är mysig då man trycker in i handduk för att torka så skramlar inte köket och det tar ändå lika mycket plats som ditt alternativt, om vi nu förutsätter att Twist inte stoppar in andra saker som mat, spork och godis innuti kitteln. Tycker själv om mini triangat då man åtminstående får med ett lock när man kokar vatten.
Pannlampa är som Twist säger mumma

Twist förklarar ju bra varför de vinner över vanliga ficklampor rätt väl. Själv arbetar jag under lyset av en krill light och stoppar den i munnen om det skulle behövas, funkar det med och ljuset kan döljas bättre. Det är just såna här små saker man själv ska testa och fråga sig fram

Vad som passar mej passar inte dej. Därför det finns flera olika produkter.
Vi har båda missat kläder. Näst intill ett måste att ha
flera par strumpor med dig. Gött är det också att byta efter en halvdags airsoftande speciellt om du är och marscherar. Två ytter och en inre. De yttre ska hålla värme och den inre ska transportera fukt. Sen ska du också ha extra
underställ. Här diggar jag
merino då jag kan bli blöt som fan men fortfarande någerlunda varm. Sen när man bytar till ett torrt merino så abosrberar och skyddar det bra mot de blöta ytterkläderna. Så två par, ett på dig och ett i väskan. Glöm inte kalsonger. Sen en tjock tröja aka
mellanlager, så när det blir kväll eller när det är lite extra kallt så har du något att dra på dig. Sen så ska man helst ha en regnställ också. Kör med en
poncho ifall det skulle behövas men använder den mest för att ha över ens bivvi.
Sen testar du alla saker i skogen och försöker simulera så rått som möjligt så du vet var dina och din utrustnings gränser går så är det mumma

Rätt mycket ja, så börja ordna saker till en dagars spel med bössa och gear. Sen kan man börja tänka på övernattning, sen kan man börja tänka spartanskt

Babystep min herre, babystep.