Jag rekomenderar också att skita i high-cap, otroligt träligt att springa & skruva & skruva & skruva & skruva, köpte mig 10 "billiga" mag ist, cap ca130 men brukar aldrig ladda fullt då dom flesta spel jag varit med i ska vi vara så snarlika värkligheten som möjligt. Totalt 17 st mag i ägo.
8-10 tryck på snabbladdaren då den matar ut 3-4 bul varje gång fungerar det fint, sen grinar man inte om man skulle till att råka slarva bort ett för 50:-
Har 2 high-cap men mest för test skjutning när man varit hemma, fattade inte riktigt grejen med dess då kännslan försvinner när man inte laddar om och byter mag.
Är man väldigt lat får man väl köpa understöds mag 1500-2000:- eldrivet så är det bara att mata på.
magpul pmag Highcap
Re: magpul pmag Highcap
In-Hoc-Signo-Vinces
Who Am I
Who Am I
-
Re: magpul pmag Highcap
Ja fy f*n vad dåliga ACM-pmags är.Pf skrev:Ett tipps är att om du är ute efter "Magpuls Pmag" look och känsla/funktion skall du inte förvänta dig så mycket utan dessa kinakloner som bla Taiwangun säljer.
Har testat en hel del av dessa "P-Mags" och överlag är dom inget att ha, matar dålig,kass kvalite överlag,för "lätta", svårt att få dom passa i magwellbrunnen på X antal vapens som kör tex 5.56 modellen.
Mvh
Pf
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!