Hej nu ska det börjas (G36c)

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
bobeson

Re: Hej nu ska det börjas (G36c)

Inlägg av bobeson »

G36C är den ultimata nybörjarbössan med precpipa och nytt gummi.
Perfekt för skog och QQB.
Umarex sportsline har inte quickspring change :(.
lägg den lite under 105 ms så du får va med i qqb.
FPS är inte det viktigaste i airsoft (Plockade 3 pers på rad med min famas på mitt första spel och alla hade 130 kina bössor mot mina 105) utan prec och spelstil.
The gun dont make the man,the man makes the gun.

ohman

Re: Hej nu ska det börjas (G36c)

Inlägg av ohman »

Jag kan personligen rekommendera Umarexen från Cybairgun, köpte en sån för att ha en aningen mindre bössa än min fullängds G36. Den är galet träffsäker efter ett snabbt byte av hopupgummi och spacer.
Internt är det en JG, men med en lite trevligare utsida (dock inte i klass med Ares/CA/Umarex dyrare bössor) och som det påpekas ovan så saknar den tyvärr quick spring change. Dock finns det dyrare modeller av Umarex (tillverkas av Ares eller ST) som har quick spring change och fungerar ypperligt, dessutom har de extremt trevlig utsida, ett fjäderbyte i en av dessa tar ca 2 minuter eller mindre.

Du skulle kunna kolla köp & sälj här på forumet, har för mig att det fanns en Umarex G36C till salu för inte så länge sen (den dyrare modellen med quick spring change).
Annars rekommenderar jag:
* SRC Gen III - Ok utsida, väldigt trevlig insida. Finns på rodastjarnan.com
* Ares/Umarex - Extremt trevlig utsida, helt ok insida, quick spring change! Finns på batalj.eu
* JG - Lite plastig utsida men ok på insidan. Finns överallt!
* CA - Trevlig utsida, ok på insidan. Finns på frysen.nu bland annat.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar