JG eller Umarex G36C?
Re: JG eller Umarex G36C?
Tack Jonathan! Ska kika lite efter Umarex S&T G36V i så fall. Verkar vara slutsåld på de flesta ställena.
Tack för all hjälp jag har fått. Ni har övertygat mig att återvända Umarexen och skaffa en JG istället! Jag hoppas att jag inte får ett måndags exemplar 

-
Re: Sv: JG eller Umarex G36C?
Har aldrig hört talas om en AEG som bara kan köra på semi, annat än där man dom användare medvetet spärrat den på semi.
Kan ha fel dock, verkar skumt dock...
Kan ha fel dock, verkar skumt dock...
-
Jag har ingen aning vad S:et står för där, men jag kan garantera att den kan skjuta både semi och fullautomat. Antagligen så är det lika mycket namnfluff som "GSG" i början är.
Oavsett vilken av dem du köper så rekommenderar jag 7.4 LiPo och laddare som tillval; framför allt då Umarex S&T mer eller mindre kräver det (och där får du heller inte med batteri i lådan). Köper du JGn får du detta med i deras värdepaket till ett tillräckligt förmånligt paketpris.
Oavsett vilken av dem du köper så rekommenderar jag 7.4 LiPo och laddare som tillval; framför allt då Umarex S&T mer eller mindre kräver det (och där får du heller inte med batteri i lådan). Köper du JGn får du detta med i deras värdepaket till ett tillräckligt förmånligt paketpris.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)