Vad kan man köpa dessa?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
ohman

Re: Vad kan man köpa dessa?

Inlägg av ohman »

Beror på vad tullen gör. Om de förstör den så är dina pengar i sjön. Om de returnerar så tappar du bara kostnaden för frakten.

Och nej det är inte lagligt att importera gasvapen till sverige om du inte har licens för detta.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Stag

Inlägg av Stag »

En licens som inte existerar. Byråkrati at its best. Men den diskussionen hör inte hit. Finns andra trådar för det.

Tänkte bara säga jag också att du bör prova att lägga upp en köpes-annons. Finns säkert en och annan som vill bli av med sin.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Zlatto1

Inlägg av Zlatto1 »

Vill bara säga att pistolen har kommit nu :)

vallin

Inlägg av vallin »

Fan va najs att den kom fram utan krångel!

Kan det vara för att du beställde den via UPS Courier (Abroad)? För när det är inom EU och med t.ex. UPS så kanske dom inte behöver stanna i tullen?
Är lite nyfiken då jag också vill beställa en gaspicka från Taiwangun. Är ju så mycket billigare därifrån, plus att dom har fri frakt nu!

Skriv svar