har en m4 och den skjuter väldigt rakt, alltså mycket rakt.
är det då värt att köpa denna:http://www.cyberphoto.se/info.php?article=16065
hur stor är skillnaden om jag köper den och inte köper den?
kZ
värt att köpa hop up?
Re: värt att köpa hop up?
Om bössan går bra, varför byta?
Det är omöjligt att säga hur bössan kommer gå om du byter gummi.
Det är omöjligt att säga hur bössan kommer gå om du byter gummi.
-
Vilket märke är det på bössan? Kinakloners gummin bör nästan alltid bytas.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Så länge bössan skjuter rakt finns ingen direkt poäng i att byta något alls. Kör på tills ditt nuvarande gummi behöver bytas ut och shoppa ett nytt då.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Visst, om den skjuter bra redan varför byta? Men å andra sidan, att testa andra gummin är väll ändå ingen kostnad att tjafsa om. Så varför inte testa?
vet inte, har kört airsoft i 2 år, men inte så proffsig hehe. hur tar man reda på om man har det?TwinkleDew skrev:Vilket märke är det på bössan? Kinakloners gummin bör nästan alltid bytas.
har kört 2 månader med bössan och den skjuter spik rakt.
tack för svaren !
Skjuter man spik har man köpt en spikpistol och rådes då att byta verktyg. Men fixa inte något som inte är sönder. Att köpa och testa ny gummin rådes alltid då dina erfarenheter är de bästa erfarenheter du kan skaffa dig. Att fråga om vilket gummi som är bäst, kommer bara att resulterar i fler åsikter än post i tråden. Alltså alla har olika erfarenheter och kommer tipsa olika. Testa själv, det är faktiskt rätt roligt att mecka ibland
Omnia dicta fortiora si dicta Latina