Nybörjare behöver hjälp ASAP!!!

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Roobbzs

Re: Nybörjare behöver hjälp ASAP!!!

Inlägg av Roobbzs »

Min tanke var mer att inte bara fråga utan att kunna följa upp på svaren , annars hade jag aldrig gjort en ny tråd .
så jag ursäktar om jag stör , men kändes mer logiskt att skapa ny för att fråga utifrån sina egna behov .

Och ja jag kanske är lite bekväm men fyller snart 18 o vill då börja spela air soft så fort som möjligt o kunna mycket o bara köra rakt på.
så var mäst därför.

Men som sagt ursäktar om jag förstörde någons dag.

Mason

Inlägg av Mason »

Jajaja! Ingen vill egentligen vara otrevlig men samma frågor kommer upp varje dag känns det som. Alla nybörjare ska ta en vecka och bara läsa. Finns otroligt mycket info här på forumet bara man söker och skummar och scrollar. Det tar tid men det ska det göra. LÄS ;)

Jockelino

Inlägg av Jockelino »

Absolut finns de info, men massa info som ena säger si andra säger så också..
Airsoft måste få in nybörjare och mer spelare så evangemangen överlever och bli sur om dom frågar då är de väl enklare om man håller sig borta från nybörjardelen och dom som kan /vill svara gör det..

Det nog inget kul bli mer el mindre påhoppad el känna man gör fel när man ställer frågor även om dom ställts 300ggr innan.

Lycka till med hitta gear..
http://www.surplus.se/
Här finns de väldigt mycke grejjer har dom inte de du letar efter ring o kolla kanske kommer.

ohman

Inlägg av ohman »

http://www.cybairgun.se har ALE-kopiorna på M90 för ett hyfsat pris med, samt västar och annat jox.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Bloodneed

Inlägg av Bloodneed »

@gremlin avataren, med handen på hjärtat .. Är det så du ser på det? Är det så frågorna ställs? "hej jag läste två trådar med olika information, och behöver nu hjälp att utröna ärendet" ? .. Det krävs inte omöjligheter av folk.
CTR EP3 Championship White, nuff said

Skriv svar