Tjena tjena. Köpte mig en pistol för någon vecka sen på frysen i jönköping. Är jätte nöjd över den men går det att uppgradera den? Och såfall vart köper jag saker? Har även tänkt att köpa mig ett lasersikte till den. Tycker ni det är dumt eller värt? Känns som det kommer vara lättare att sikta med ett lasersikte? Har sätt massa bilder här inne på liknande vapen med massa uppgraderingar och skulle vilja ha något liknande
Tacksam för svar. Är helt ny på detta och ber om ursäkt för mina konstiga och kanske dumma frågor
Kika i din manual. Oftast står det hur du ställer in din hop up. Alternativt in på tillverkarens hemsida och kolla där. Youtube är guld. Sök på namnet så får du nog upp en del:)
Det är ett gummi som ställs in som ett slags motstånd ner i röret, olika mycket ger olika mycket bakåtskruv på kulan vilket leder till (om rätt ställd) en rakare och längre kulbana.
"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"
Okey det ska jag göra. Tack så mycket. Ingen annan som har nåt att säga om denna pistolen? Vore kul att se vad ni tycker. Själv gillar jag den men jag har inte så mycket erfarenhet av något annat