Är det här ett bra vapen?
Re: Är det här ett bra vapen?
Ok. Trodde det var två eller tre gånger enligt lag. Där ser man.
Börjar bara börjar bli kanska trött på o flännga fram o tillbaks på cykel till posten med paketet. Snart har det kostat lika mkt i tejp o papper som bössan kosstade.
Ang gear boxen så var det så -han sa, att kuggarna i gear boxen hade ställt sig kugg mot kugg.. viket ifs verkar jäkligt skumt då det måste var ett rejält glapp o trubbiga spättsar på kuggarna om det skulle inträffa. Eller väldigt osynkat eller va man ska säga. Eller en jäkla spänning nånstans typ då pistong o fjäder.
Börjar bara börjar bli kanska trött på o flännga fram o tillbaks på cykel till posten med paketet. Snart har det kostat lika mkt i tejp o papper som bössan kosstade.
Ang gear boxen så var det så -han sa, att kuggarna i gear boxen hade ställt sig kugg mot kugg.. viket ifs verkar jäkligt skumt då det måste var ett rejält glapp o trubbiga spättsar på kuggarna om det skulle inträffa. Eller väldigt osynkat eller va man ska säga. Eller en jäkla spänning nånstans typ då pistong o fjäder.
låter riktigt drygt thias.. Jag beställde en likadan i fredags. Hoppas inte min har samma problem.
I reject your reality and substitute my own!
Ja d suger. Väldigt säker på att den jag fick var ett måndags ex eller delar av den.. så du kan nog vara lugn. Annars skulle det nog vara ganska uppmärksamat vilket det inte är tvärt om vad jag har läst.
yep, det jobbigaste är att ovasett vad jag söker på så hittar jag inga videos på youtube om just den modellen vi har köpt.. eller på internet för den delen iheller. eller så är det bara jag som är kass :=)
Söker jag på Umarex g36c så hittar jag massor på youtube. Och vad jag förståt så kan umarex vara tillverkade av lite olika bla JG med flera. Rätta mig om jag har fel.
Absolut, men inte just vår modell....
http://www.youtube.com/watch?v=NXm3Bm-vBbo
Första träffen på "Umarex G36C sportsline"
Vad är det som inte är likt "er modell" menar du?
//BG
Första träffen på "Umarex G36C sportsline"
Vad är det som inte är likt "er modell" menar du?
//BG
Blackgoat_m10 på instagram.
Hmm. Min ser ut så. Så e kanske nått annat du köpt.
tack för länken
men det är en Elite Force, våra som vi köpte är enligt sidan J&G .. Jag ville bara se den på video för jag "orkar" inte vänta tills jag får hem den. Står inte på hemsidan där jag köpt den vem som igentligen har tillverkat det mer än att det sitter en J&G gearbox v3 i den. utgår ifrån att det är J&G som tillverkat den. Visst, det finns många J&G videos men inte just sportslinen. får vänta tills i morgon då den dyker upp på posten

- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
JG har ingen sportline vad jag vet. Umarex verkar dock kalla sina rebrandade JG för just "sportline". Jag har sett det på något annat ställe också.