Färghjälp

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Namboy

Re: Färghjälp

Inlägg av Namboy »

Riktigt snyggt, ohman! Är inget vidare fan av G36:or men detta är helt klart den snyggaste jag sett.
Keep it up! :)
"We're surrounded. That simplifies things."

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

Aldrig varit något fan av målade bössor men den där var rätt tuff. Se bara till att måla siktet också. Just nu sticker det ut som en "ond tumme".

ohman

Inlägg av ohman »

Siktet ligger i ett svart område (med flit). Jag har tänkt byta till ett 552 då det som sitter på egentligen hör till min CQB-bössa, men när det åker på så målas möjligen plåtskyddet runt siktet.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Acepalm

Inlägg av Acepalm »

Skit i att måla siktet, den ser fan perfekt ut som den är, klart en av de snyggare målade bössorna jag sett. Lycka till med färgen!
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
They who dine on lost souls know only hunger

Omegamortis

Inlägg av Omegamortis »

Den där var riktigt snygg! Du har gjort ett riktigt fint jobb!

ohman

Inlägg av ohman »

Tackar, tackar! :D
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Shudnawz

Inlägg av Shudnawz »

Duktigt snyggt. Hade du tänkt göra nånting med pistolgreppet? Antar att färg kommer nötas bort, så kanske nån vävtejp i bra färg? Eller det kanske sabbar helhetsintrycket...

Oavsett, en fet tumme upp! :D
Slow is smooth, smooth is fast

Affärsredovisningar (gamla forumet)

ohman

Inlägg av ohman »

Målning är nog uteslutet just för att det skavs bort. Däremot kunde det funka med något gummigrepp eller dylikt. Vet inte än, får hålla ögonen öppna ;)

Skriv svar