Dboys

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
paulmacsimus

Dboys

Inlägg av paulmacsimus »

hej jag hetter paul och jag behover lite råd från dom som är lite erfarna om airsoft.dboys vapen är bra?vad tycker ny om detta märke? :roll:

Bloodneed

Re: nybörjare

Inlägg av Bloodneed »

Kinakloner, helt okej i mitt tycke.. Iallafall deras ak modeller(rk serien) . En helt ok plattform att börja med även om jag hade valt Cyma (samma prisklass)
CTR EP3 Championship White, nuff said

Rhino

Inlägg av Rhino »

Du kanske ska ha ett bättre trådnamn, sen beror det på vad du vill ha för bössa, eftersom olika tillverkare är bra på olika vapen, så börja med att kolla vad du gillar för vapenplattform.
We strike from the shadows.

Jag är 12år, jag lovar.

paulmacsimus

Inlägg av paulmacsimus »

jag tänkte på en defender 4 ris från dboys eller en defender patrol ris från kwa .råd om vad jag ska välja?

ohman

Inlägg av ohman »

Kwa håller nog högre kvalitet genomgående, men dboys är helt ok. Välj den du gillar mest.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Juveltjuven

Inlägg av Juveltjuven »

Dboys 7 dagar i veckan. KWA har något eget specialhophus som jag inte gillar alls.
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Inget fel på kwa hophus funkar kanonbra. Sen tycker jag nog kwa är i en helt annan liga när det gäller byggkvalite än Dboys.

Juveltjuven

Re: Sv: nybörjare

Inlägg av Juveltjuven »

Ja givetvis funkar det.. Men när/om det skulle gå sönder är det lättare med Dboys med tanke på att det är standardhop.
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

HappyCamper

Inlägg av HappyCamper »

Har en KWA Defender RIS som jag är SÅ nöjd med :) Stabil satan och skjuter som en dröm, När jag får PrecPipan i den så kommer den vara Über ! :)

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Få bössor når upp till samma känsla som kwa när man håller i dom. Jag har skjutit 15-20 tus kulor genom min och det enda jag bytt är pistong och hopgummi. Pistongen bytte jag vid 10 tus kulor bara för att safa. Jag kör både 11.1 och 7.4 lipo i min, funkar kanon.

Skriv svar