Beslutsångest!
Re: Beslutsångest!
Trots det starka säljargumentet att mp5an är "goare" ?! 

CTR EP3 Championship White, nuff said
Hehe ja. Men som sagt. Har ju beslutsångest ^^
Off topic; Vart har du köpt din bandana?
Off topic; Vart har du köpt din bandana?
Den är förvärvad på ebay under den stora "skullface bandana eran " tillverkaren är schampa 

Vill du kunna "customizera" din bössa med diverse tillbehör så är M4 CQB det bästa. Om du där imot är nöjd med en lampa så är en Mp5 lika uppgraderingsbar inuti som vilken bössa som helst. Det är väll anpassningen med tillbehör utan på som kommer bli mer begränsad.
-
köp bara typ en mp5 med ras och släng på ett holosight? Som sagt mycket mer kompakt och "goare" att använda. Och sen så är det inte det enformigaste vapnet som går att hitta heller.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
@ts , tycker du helt klart ska låta hjärtat och det estetiska ögat bestämma , men för att avrunda med ett sista inlägg så kan jag garantera dig att du inte kommer hamna i en sittuation i Airsoft där någon av modellerna kommer att begränsa dig på grund av den minimala längdskillnaden, har aldrig känt mig begränsad i ett cqb-spel på grund av m4ans längd, och jag tror inte du heller kommer göra det
men finner du att mp5an tilltalar dig mer så gå med den. @twink, kan ju finnas en anledning till att m4an förekommer så frekvent i vår hobby
. Vidare så kan jag bekänna färg och erkänna att systemas tw5(mp5) är den skönaste bössan jag lirat med! Dock så är det till 500% en prestationsfråga då den lille rackaren vägde bly och kom med fast stock .

En annan sak att ta med i beräkningen är gear. MP5an har helt annorlunda magasin än M4-vapen, vilket gör att du behöver andra magasinfickor. Har du inte en modulär väst, behöver du hitta en som är tillverkad just för MP5-mag. Mycket gear, både RS och här i AS-bubblan, är byggd för just M4-mag. Det är rejält mycket lättare att få tag i begagnat kring M4-systemet. Men för den skull inte sagt att det är omöjligt att få tag i MP5-gear, absolut inte. Men fördelningen är väl typ 75/25 mellan de två. =)
Kolla in vapenbutikens M4or, hab har många lämpade för cqb. M4 är jävligt stabil och bra att använda. sen finns de massor av mod till den
ska du leka qqb sa kan det har vara not?
http://www.taiwangun.com/electric-air-s ... p-j_1.html
I med ny fjader och frontgrip pa raset och den ar qqb fardig.
har inga a med o ovanfor.
http://www.taiwangun.com/electric-air-s ... p-j_1.html
I med ny fjader och frontgrip pa raset och den ar qqb fardig.
har inga a med o ovanfor.
Tack grabbar!
Nu har jag börjat komma in till land lite om man säger så. Det lutar nu åt en M4. Jag var på Vapenbutiken igår och kände lite på M4 samt MP5, jag tyckte själv att M4 passade bäst i mina händer!
Nu har jag börjat komma in till land lite om man säger så. Det lutar nu åt en M4. Jag var på Vapenbutiken igår och kände lite på M4 samt MP5, jag tyckte själv att M4 passade bäst i mina händer!